wie weet hoe deze vlecht heet ?? ben namelijk opzoek naar een filmpje hoe ik hem bij me dochter kan maken voor een bruiloft waar ze bruidsmeisje voor is
Volgens mij is die dubbel gemaakt dus vanuit een staart of van onderuit gevlochten, maar het principe is een "normale invlecht"
filmpje over vissegraat vlecht StyletodayTV GET THE LOOK aflevering 17: I Don't care hair - YouTube#!
Princess Piggies: Princess Piggies Is Now Live On Your Mobile Device!!! daar staat hij op volgensmij Hair | How To | Braids & Updo's staan ook leuke op En ’10+ Minutes | Hairstyles, Braids and Hair Style Ideas | Cute Girls Hairstyles
ja alleen is me dochter de haar tekort haha dus dat gaat hem niet worden ga nu de waterfall hair braid proberen en dan die losse plukjes krullen
Ik krijg bij deze vlecht het idee dat het een opvlecht is waarbij er steeds plukjes niet geheel worden aangetrokken, waardoor je die hogere krullen hebt.
Nee, is geen opvlecht. Ik kijk altijd bij cutegirlshairstyles op YouTube. Daar staat deze ook bij, is erg makkelijk.