Wij hebben te horen gekregen dat we een meisje krijgen echt super leuk natuurlijk! Nu heb ik al vele meidenkamer voorbij zien komen, ook die ik leuk vind, maar me man en ik worden het nog niet echt eens. We houden beide van korte Hollandse meiden namen. Onze zoon heet R.ik dus het zou leuk zijn als het daarbij past. Ik vind bijvoorbeeld Liz, lizzy, Sterre of Guusje leuk. Mijn man vind dit niets vind namen met je erachter sowieso niet leuk. Hij vind bijvoorbeeld Julia of Eva leuk. Hier heb ik weer niet zon goed gevoel bij. Hebben jullie nog nieuwe ideeën?
Lize / Lise Liza / Lisa Lissa Liva / Lina Liv Lynn / Linn Iva Junia Jula / Juna Julie Niene Nina / Nena Vera Veerle Sara / Zara Marit Lara / Lana Jara Linde Isa / Iza Ise / Ize Amber Anne / Anna Iris Nora Emma
Ja lize vind ik leuk, mijn man niet zo. En roos vinden we beide leuk, maar lijkt ons wat lastig met post. Ivm 2rren
fleur fenne Isa/Ise Lara Anouk Lisse Emma/ Emme Nore (vind ik zelf errug leuk!) verder denk ik dat een r met post wel meevalt. vaak staat er ook wel, de heer of mevrouw voor, dus dat scheelt. (2 jongens met een r zou al lastiger zijn). (verjaardags)kaartjes worden vaak met de hele voornaam geschreven. en daarbij denk ik ook nog dat post toch veel minder word. Welke post krijgen kinderen nou nog? Alles wordt digitaal. Dus als jullie Roos allebei mooi vinden, dan zou ik het niet laten om die 1e letter. succes met kiezen!
Heerlijk, zo'n topic waarin ik midden in de nacht nog even op kan reageren, ZONDER dat ik m'n hersens al te hard hoef te laten kraken! Even denken... Liv (ipv. Liz)? Julia is ook prachtig, maar kan je ook Julie van maken bijvoorbeeld... Verder ben ik erg van de franse namen, zoals Amelie, Aimee, Rosalie. Hollandse namen die ik verder mooi vind: Linde Lieke Esmee Brechtje Amber Isolde Imee Gefeliciteerd alvast met de verwachting van een meisje! Wanneer ben je uitgerekend? Ik heb vandaag via een pendel te horen gekregen dat als ik zwanger mag raken, wij ook een meisje kunnen verwachten Lijkt me enig! En hoop ZO dat het waar is!
Fiene Lotte Esther Livia Mara / Mare Jasmijn Jolijn Nora Suze Lenthe Isa Benthe Noortje Sanne Sara Elle / Ella
Onze dochter heet Lizze, hebben we heel veel leuke reacties op gehad! Succes met zoeken. Oh Jula vind ik ook wel leuk!
R.ik & Carlijn R.ik & Milou R.ik & Marit R.ik & Bente R.ik & Dide R.ik & Ilse R.ik & Lot R.ik & Fenna R.ik & Ella R.ik & Mare R.ik & Mirte R.ik & Dana R.ik & Anna R.ik & Lisa R.ik & Emily