Help zijn dit zwangerschapsverschijnselen of is er iets mis? Ik heb normaal dus nooit last van iets en nu wel, maar ik word er alleen maar onzeker van: Ik heb geen honger, beetje misselijk gevoel (heel raar gevoel), soort buikpijn maar niet echt, meer misselijk. Gisteravond moeten overgeven, toen ging het wel beter daarna. Ben zo bang dat er nu iets mis is, dat het hartje ermee gestopt is ofzo. Kent iemand dit?
kan misselijkheid zijn vd zwangerschap, kan ook de buikgriep zijn die rondraast als een bezetene, als je het zeker wilt weten kun je je vk of huisarts even bellen en het voorleggen.
nee hoor kan geen kwaad. ik ben 20 weken zo misselijk als een kat geweest en de kleine man doet het prima. je moet wel jezelf een beetje dwingen dat je steeds iets eet. hoeft niet veel te zijn maar gewoon 6 tot 8 keer per dag iets eten. en zoveel je kunt drinken. heel belangrijk! en wie wet heb je inderdaad gewoon een buikgriepje wat met een dag of wat over is. zo niet dan hoor je bij de 70 procent die misselijk is vanwege de zwangerschap. heel vervelend maar het hoort erbij. een paar keer overgeven per dag is niet erg zolang het maar niet wekenlang tientallen keren per dag is dan moet je aan de bel trekken ivm uitdroging ofzo.
Ik vind het ook niet erg, als ik weet dat het geen kwaad kan voor de baby! Ik heb zo'n raar gevoel in mijn buik en ook een beetje grieperig voel ik me. Kan dit ook niet komen doordat het hartje gestopt is met kloppen, dat dit een reactie is erop ofzo? Daar ben ik nl. bang voor.