Die broeken van de H&M zuigen zwaar... echt.. ik heb maat 44/46.. en maat 50 paste ik pas... en dat was de BB-collectie..
Ik heb net een bestelling van Neckermann binnen gekregen, en er zit ook een mooie spijkerbroek bij, mooi donkerblauw van WoB. En het past allemaal ook nog! Zit heerlijk!
Bij mij ook! Ben erg blij met de h&m mama collectie. Alle andere positiebroeken zijn te groot op den duur haha. Maar zoals iemand anders hier ook al zei, dat ligt inderdaad aan je figuur.
O ja, ik heb normaal maat 38/40, maar van positiekleding van de h&m ook, dus bij mij valt het niet klein uit hoor! Bovendien blijven de broeken ook de maat die ze in eerste instantie zijn, en dat heb ik dus niet met mamalicious en noppies, die worden gewoon een maat groter :S
Ik heb normaal 34/36. Positiekleding kocht ik eerst 38, dat paste me een tijdje, maar nu past alleen maat 40 mij in positiekleding. Ik heb bijvoorbeeld 2 spijkerbroeken (positie) H&M gekocht, allebei maat 38. De ene past mij echt nét nog. De andere die paste ik met week 22 al niet meer. Dus er zit echt veel verschil in, maar oh wat zitten H&M broeken toch lekker.
Ehm, volgens mij ging het hier over positiespijkerbroeken in een _grote_ maat, en niet maat 36 of 40 ofzo...
Je mag best wel reageren, maar het is gewoon super offtopic als je het hier over broeken in maat 36 gaat hebben. Open dan je eigen topic gewoon over positiemode ofzo. En als je goede tips hebt over jeans in een grote maat, graag.
Doe even normaal zeg, ik bepaal zelf wel hoe en waar ik reageer. Daar hoef jij mij de les niet over te lezen.
Please, niet weer een topic waar degene met een kleine maat gaan bekvechten met mensen met een grotere maat en andersom! Ik heb trouwens broeken besteld bij de Neckerman. Van Miss Etam paste ik maat 48 niet en bij de Neckerman is maat 50 te groot, dus misschien vallen die wat groter. Misschien een tip!
ik vind de broeken van H&M ontzettend klein uitvallen... en voor mij komt dat net goed uit want ik heb maatje 32-34 en bij H&M beginnen ze pas vanaf maat 36
Hoi Evitaaa1983, in Amsterdam en Utrecht hebben ze ook postiemode vanaf maat 34 hoor. Het verschilt echt heel erg per H&M heb ik gemerkt.
Laten we het even gezellig houden. Matenverschil bij bepaalde merken geldt voor alle maten toch? Als ts zich hier ernstig aan stoort, zegt ze het wel. Gezellig houden lijkt me belangrijker dan ontopic houden. Alsjeblieft dus!
hmm in België helaas niet gelukkig heb ik tijdens de solden 2 broeken, 1 rok en 1 hele deftige broek (voor mijn mama haar trouw binnen 5 weken) kunnen kopen in maatje 34 bij winkel dat noppies verkoopt er zit inderdaad veel verschil tussen de winkels en de maten onderling...
Ik wil dit topic toch weer even aansnijden. Ik ben vandaag op pad geweest voor een spijkerbroek in minimaal maat 48/50. En tot mijn verbazing hebben ze van het merk Noppies echt grote maten. De jeans gingen tot maat 54 en ze zijn heel hip en mooi dik van stof. Ik heb er vandaag 1 gekocht in de uitverkoop voor 40,-. Vond ik niet echt duur. Verder hebben ze van dat merk ook leuke bovenkleding in XXL. Misschien heeft iemand er wat aan. Wilde ik toch nog even kwijt.