Hoi allemaal, Welke jongensnaam en welke meisjesnaam uit volgende lijstjes heeft jullie voorkeur? Jongensnaam: - Otis - Aidan - Wolf Meisjesnaam: - Arabella - Leyla - Alexis Dankje!!
Uit het eerste rijtje absoluut Wolf! Zo gaat mijn kindje heten als het een jongetje is Uit het tweede rijtje heb ik stiekem een zwak voor Leyla, alleen vind ik die naam niet zo goed passen bij een Nederlands kindje dus ik zou hem zelf nooit kiezen. Maar wel leuk
Alexis, heel mooi! Leyla ook wel. Voor een jongetje vind ik Otis het leukste. Arabella vind ik geen naam voor in Nederland. Zelfde geld voor Aidan. Wolf vind ik echt verschrikkelijk.
Wolf en Arabella.. Vind Arabella heel mooi maar misschien minder geslaagd in Nederland. Annabella misschien?
Bedankt voor alle reacties!! Die helpen ons alvast een beetje vooruit! Maar ik kan er nog wel wat gebruiken dus laat maar van jullie horen, aub! Dankje!!
Otis en Alexis of Leyla allebei mooi! Aidan ben ik niet zo een fan van evenals Arabella. Wolf vind ik gewoon geen naam.