Onze dochter was gister jarig! ik had een rokje gekocht op de markt.. maar bij V&D heb je ook tutu's in de uitverkoop had ik gezien.. en ik had een simpel shirt gekocht en daar een strijkapplicatie op gestreken! B-Day Cijfer... | Strijkapplicaties echt super leuk! alvast gefeliciteerd en succes met shoppen! ik heb ook een hele tijd gezocht voor ik echt wat leuks vond!
De jurk zelf komt uit China. Heb hem net gekocht via ebay. 8 dollar oid en gratis verzonden. Even ebayen op tutu baby dress en dan Fred shipping aanklikken en je ziet een hele hoop leuke dingen. De jurk zelf had ik binnen een week in huis!
Hey Sugarblossem! Hoe gaat het met jou? Zo leuk om te beginnen met de planning van je meisjes eerste verjaardag! Ik vind dat Next hele leuke jurkjes heeft en ze hebben ook veel verschillende soorten jurkjes: Netherlands
Hier slaag je zeker! Babyjurkjes bestellen bij Coccinelle.nl Niet de goedkoopste winkel, maar ze hebben hele leuke jurkjes. Of Dresses | Le Petit Tom ® Check de fairy jurkjes. Zij hebben de tutu rokjes uitgevonden trouwens.
Ik niet. Heb er net 1 bij Next besteld voor 10 euro Mijn kleine meid kruipt, en een jurkje met tutu blijft dan echt niet mooi. En om 100 euro uit te geven voor een jurkje wat ze 1 keer aan heeft, dacht het even niet
Hier hebben ze hele leuke en aparte jurken. De jurk van Melief op de vorige pagina verkopen ze daar ook. Jurken, Meisjeskleding, Zoek LightInTheBox Komt allemaal uit china, duur ongeveer 2 weken voordat je het in huis hebt. Let op dat je onder 22 euro blijft anders betaal je invoerrechten bij de douane. Het is een betrouwbare site, ik bestel er ook regelmatig.
Ja daar shop ik ook als ik in nl ben. Heb echt hele mooie spulletjes gekocht. En ik heb zelfs 300,- eu over voor een jurkje, als het maar mooi zit!
Ze hadden haar maat weer! Ik heb bij C&A deze jurk besteld. Was ook gratis verzending en gratis terug sturen mocht het niet staan of passen. Ben benieuwd wanneer het binnen komt. En hoe het haar staat! Toevallig willen we over een anderhalve week een fotoshoot doen dan komt een nieuw jurkje goed van pas. Bekijk bijlage 402955
Wij hadden bij ZARA dit soort jurkje: LACE DRESS - Dresses - Baby girl (3 months - 3 years) - KIDS | ZARA Belgium Niet te duur en het stond haar zo schattig.
Dat is wel een super mooi jurkje zeg, het zal heel mooi staan bij je dochtertje. Btw een hele knappe meid!
En hij is binnen gekomen vandaag! Hij ziet er mooier uit dan ik dacht. Wow!! Bekijk bijlage 403403 Bekijk bijlage 403404