Sprong??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tammo84, 2 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammo84

Tammo84 Lid

1 dec 2014
    9
    0
    0
    Hoi Allemaal..

Ons dochtertje is nu net vier maand en 5 dagen.
    Altijd relaxed geweest en bijna nooit huilen of onrustig.
    Nu de laatste dagen erg onrustig. Slecht slapen overdag. Snel weer wakker en jengelig. Tussendoor wel
    Vrolijk. Soms denk ik dat ze verkouden wordt maar geen loopneus ofzo. Wel niezen. En veelal alleen bij mij op de arm stil.

Klinkt dit iemand bekend in de oren? En iemand tips?

Onzekere moeder..

2. KimZeeland88

2 dec 2015
    8
    0
    0
    Hoi Tammo,

Welke voeding krijgt ze en hoeveel / hoe vaak op een dag?
    Heeft ze normaal nooit problemen gehad met slapen overdag?

Wij hebben met ons meisje ook een paar rommelige dagen gehad en het is verbeterd nadat we de laatste fles eraf hadden gehaald (moesten haar altijd wakker maken en werd op een gegeven moment chagrijnig hierdoor)

Sowieso had ze vorige week ook wat verhoging en steeds met haar tong over haar bribbeltjes aan de onderkant en haar speen van haar flesje zowat kapot knauwen dus wij dachten ook dat ze misschien al last kreeg van druk van doorkomend tandje..

3. Tammo84

Tammo84 Lid

1 dec 2014
    9
    0
    0
    Ze krijgt borstvoeding. Normaal slaapt ze altijd prima overdag. Meestal wel twee uur achter elkaar. Of meer soms. Ze krijgt vier keer voeding. En normaal moeten wij haar aanleggen. Omdat ze nog niet echt honger heeft. Haar temp is 37.1 dus gewoon normaal.

4. KimZeeland88

2 dec 2015
    8
    0
    0
    Ik denk (maar hoe ervaren kan je zijn met 1 kindje van 4 maanden oud) dat het dan een verschuiving van haar ritme is.. slaapmomenten verleggen en op andere momenten langer wakker willen zijn. Leg je ze altijd op vaste tijdstippen te slapen of laat je het van haar afhangen (moeheidssignalen)? Meer of extra voeden is het dan zowiezo niet als je zelf zegt dat je nu zelf aanlegt omdat ze dan nog niet echt grote honger heeft.

Deel Deze Pagina