maxi cosi bekleding

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door michellle81, 25 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    Hallo meiden,

ik ben op zoek naar nieuwe bekleding voor de maxi cosi ,ze hebben wel wat op internet ,maar is allemaal zo saai ...
    Ik ben op zoek naar een beetje apparte bekleding felle kleuren of gekke printjes ...........
    wie kan mij helpen met een adresje?

alvast heel erg bedankt !

groetjes

2. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam
    niemand?

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Als je geen aparte kunt vinden, kun je de gewone nemen en er een maxicosi zomerhoes omheen doen. Die hebben ze in leuke felle kleuren. Ik heb zelf een felroze en een felblauwe.

4. in te koop staat een maxicosi met een leuk vrolijk printje. Misschien kan je aan haar vragen waar zij dit gekocht heeft?

5. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

of gewoon een uni kopen en hem zelf versieren

6. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    en (stomme vraag misschien hoor) maar waar haal die hoezen vandaan?

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Idd en dan vooral de roze haha! Hier hebben ze alleen creme/felblauw/donkerblauw.

8. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Hier bij de prenatal hebben ze de felroze (in Gouda) en de felblauwe heb ik bij de babydump in Eindhoven gekocht. Wellicht verkopen ze die hoezen ook via de webwinkels.
    De felsblauwe was van het merk maxi-cosi en de felroze volgens mij van prenatal zelf.

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Prenatal-shop <- de roze hoes! (ook in blauw en andere kleuren ;)!
    Prenatal-shop <- de blauwe hoes!

sorry blond dus, niet verder gekeken............haha :oops: ;).

10. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Ja die heb ik inderdaad!

11. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Hebben jullie altijd zo'n hoes in de maxi cosi? Ik vind onze knalgroene maxicosi veel te leuk om er een hoes overheen te doen. Iemand zei tegen mij dat het makkelijk was als ze spugen, maar dat gaat dan toch alsnog door dat dunne hoesje heen? Ik wilde er gewoon een hydrofielluier tpv het hoofdje inleggen als we een spugertje krijgen en dan gewoon de normale bekleding.

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Vind alleen dat die van maxi cosi wel mooier aansluit als die van de prenatal, is dat in het echt ook zo een verschil? Of alleen op die plaatjes?

Edit, ik bedenk me als ik zowel de roze en de blauwe van prenatal merk koop is dat verschil niet te zien natuurlijk ;).

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij hebben ook fel groene maxi cosi's, maar na een jaar ben ik er ondertussen wel op uitgekeken :oops:, en een roze en een blauwe leek me wel leuk ;).

14. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Dus je hebt m eerst wel zonder hoes gebruikt?! Dan is het idd wel leuk om een keer te wisselen. Ons kindje wordt in januari geboren dus ik hoop dat ik de kleur niet zat wordt totdat de voetenzak eruit kan :)

15. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    @ Pila,
    Ja wij gebruiken ze nog steeds zonder die hoezen erin, gewoon onze groene cosi's ;). Heb al vaker gekeken maar zag wel een blauwe, maarja als ik dan een felblauwe voor Ruben kocht wilde ik ook voor Malou een roze en die kon ik nog altijd niet vinden :oops:. En tja we lopen nu al een jaar met die groene dus wat afwisseling vind ik ondertussen wel leuk ;).

Owja en voor het spugen leg ik weleens een spuugdoekje onder het kinnetje op het buikje zoals een servet bij jezelf zegmaar, een beetje bij je nek/keel naar binnen gestopt en dan de andere puntjes onder de armpjes en de 4e punt naar het kruis gericht zegmaar :oops:;).

16. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Ja klopt. Die van maxicosi heeft haakjes waarmee je hem goed kunt vastzetten en waardoor die aansluit. Die van prenatal hebben dat niet en sluiten een stuk minder mooi aan.

17. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    @ Dreames
    Aha, oke, ik twijfel! Haha! Heb ik het eindelijk gevonden, twijfel ik alsnog :oops: Maar ik ga er zeker even naar kijken en over denken!

@ Michelle,
    Sorry ik geloof dat we heeeeel erg van je eigenlijke vraag afgeweken zijn :oops: :oops: :oops: :oops: excuses hiervoor :oops:

Deel Deze Pagina