mooie kleding,kleine maatjes. waar??

Discussie in 'De lounge' gestart door ikkelies10, 28 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    haha!
    ja qua kleding zou dat wel makkelijker zijn..

je hoort altijd dat er in grote maten weinig te vinden is,
    dus zou je denken dat als je klein en smal ben er een hele hoop te vinden moet zijn.. maar helaas is dat niet zo!

2. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Een vriendin van mij was ook altijd erg slank en klein en die haalde altijd spijkerbroeken van Vingino en ze haalde volgens mij ook broeken bij Coolcat.

3. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Mijn zusje heeft zo'n beetje dezelfde afmetingen en die koopt broeken bij de kinderafdeling van h&m.
    De Bershka heeft ook kleine maatjes en leuke kleding, heeft ook een webwinkel.

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dan ben je ook wel erg smal meis , komt dat als ik mag vragen?

C en A en groter kinder afdeling al geprobeerd maat 176

5. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    uhm hoe dat komt? tja geen idee.
    het zit gewoon bij ons in de familie, mijn moeder heeft hetzelfde gewicht en lengte als ik.

en ik kan eten wat ik wil ( gelukkig)!
    als dat niet zo was geweest,dan was ik tonnetje rond geweest denk ik,want ik vind alles zoo lekker:D

ja kinderafdeling past meestal goed, alleen broeken zijn dan vaak heel erg kinderlijk! dus niet echt geschikt voor mij.
    truitjes heb ik meestal geen problemen mee want dan past een 34 gewoon goed!

rokjes lukt meestal nog wel! dan heb ik meestal maatje 164 en dat gaat goed!.

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

IK kan ook alles eten , maar heb wel een buikje dus kan niet alle broeken meer aan , ben dan ook bezig om vet kwijt te raken .

Maatje 29 van spijkerbroek al eens geprobeerd? bij de zaak yezz hebben ze dat soort maten wel . had ik ook paar jaar geleden .

of mis etam zou ook een mogelijkheid zijn.

Tot mijn 16 de ongeveer liep ik bij C EN A op de kinder afdeling werd altijd aan gekeken . Ben nu bijna 40 .
    van af 2009 werd ik zwaarder nu ben 67 kilo . lengte 167 moet wel zorgen dat ik daar blijf en niet zwaarder word.

7. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    In mijn slanke dagen droeg ik spijkerbroeken van Diesel, die hebben maat 24 en hebben een smalle taille, ook shirtjes vallen klein. Verder kocht ikbij de H&M, Zara en Benneton. Eerlijk gezegd ben ik blij dat ik iets aangekomen ben zodat ik mt 36/38 aan kan. Dat shopt een stuk makkelijker;)

8. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Marnat of ze 29 geprobeerd heeft? Nou ik ben niet mega slank en ik heb standaard 27 ;)

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ja dat kan toch ooit was ik 52 kilo en ik paste in maat 29.
    Nu 36 TOT MAAT 40 .

10. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Misschien een ltb jeans oa te koop bij de jeans centre. Mijn man zit met hetzelfde 'probleem' en die broeken vallen bij hem goed

11. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ik ga overal even neuzen wat jullie door hebben gegeven
    bedankt:D

12. madchen30

madchen30 Actief lid

18 mei 2008
    282
    0
    16
    iemand nog tips voor kleine maatjes voor KORTE mensen

Ik 1m50 (of iets kleiner) 45 kilo
    van boven qua buste inmiddels mt 38 nodig, maar das weer veel te lang..
    (na zoveel zwangerschappen bv enz nu mt 65 E/ 70 E) dus moet wel iets inpassen.
    maar onder..........pffff mt 152 is vaak nog te wijd/groot mt 152 en 176 is in wijdte geen verschil, maar mt 148 is weer te klein.

Deel Deze Pagina