hoi dames, ik ben zelf nog niet zwanger hoor... (helaas) maar ik wilde hier even mededelen dat ik gister een artikel las in de Vriendin over een vrouw die tweedehands positiekleding verkoopt voor het goeie doel. Een erg mooi initiatief natuurlijk. Ik heb net zelf even op de site rondgeneusd en er staat best wel mooie kleding op, ziet er allemaal ook nog goed uit.. Je hebt zelfs al leuke buikbanden voor 2,50! Als jullie nieuwschierig zijn geworden, hier de site: www.bigbelllies.nl En verder zou ik zeggen kijk er eens in de zoveel tijd even want ze krijgt iedere keer weer andere kleding binnen. Zelf kun je daar ook je positiekleding naartoe verzenden en dan kun je ervoor kiezen het bedrag waarvoor een ander het koopt te laten betalen naar jezelf of ervoor kiezen om 60% van het bedrag aan het goeie doel te doneren. Je leest er zelf ook wel over op deze site hoe het in z'n werk gaat, ik vind het persoonlijk ideaal want positiekleding is immers maar "tijdelijk". Groetjes
Haha tinkerbell je hebt gelijk. Hier is de goeie link Online positiemode kopen of verkopen en goede doelen steunen - Positiemode online -