Oh dat wist ik niet, Angela! Maar loop je dan niet het risico een paar laarzen te kopen waar dat stukje elastiek dan net niet tussen past enz?.... :-k En doet iedere schoenmaker dat? Liefs Nies
Ik ga volgend weekend (15 oktober) naar de grote maten beurs in Rijswijk. Daar hebben ze ook allemaal schoenen voor dikke kuiten...... (ik heb maat 54 kledingmaat, dus ook extra dikke kuiten)..... Bovendien nog eens brede 'eenden'voeten, dus in die puntige dingen kan ik al helemaal niet... hihihihi....
Hahaha Ing, ik weet wat je bedoeld, ik heb laatst een paar puntige laarzen gekocht.De schacht was mooi breed en ik vond ze hartstikke leuk, en in de winkel zaten ze best lekker..... voor 10 minuten ... Ze staan nu weer in de kast, ...zooooooo zonde...maar na een minuut of 10 heb ik het idee dat m'n voeten aan het afsterven zijn :thumbdown: Dus geen puntige laarzen meer voor mij...
hihih Kyra.... ja.... eindelijk eens lekker shoppen in mijn maat zeg..... Hier op het dorp is er geen grote maten winkel. Ben dus altijd aangewezen op woonplaats van mijn ouders (grote Miss Etam) of Wehkamp en Otto (of moet naar R'dam). En laarzen kan ik al helemaal niet krijgen. Dus lekker shoppen. Heb carte blanche van hubbie gekregen en moet maar met veel mooie dingen thuis komen (vooral sexy lingerie zei hij, hihihi). Ja hé Nies, lastig is dat hé? Ik heb 3 weken geleden een paar hele mooie, en helaas dure, schoenen gekocht. Zaten heerlijk. Kan ik ze thuis dus alleen met pantysokjes aan. Blijkt het aan de achterkant bij de achilles veel te hard te drukken, krijg ik daar blaren. pfff staan ze weer een poosje in de kast....
de meeste schoenenmakers doen dat gewoon hoor. en het past er altijd tussen, je moet het zo zien dat ze een inkeping maken in het leer en daar dan een stuk elastiek in doen in de kleur van je laars. is echt een uitkomst. meetsal zijn extra brede of grote laarzen ook nog eens extra duur! Wat je ook kunt doen is naar zo'n oosterse kledingreparateur gaan die doen het ook.
Oke Angela, toppie! Dat is hartstikke mooi!...Ik ga voor de zekerheid ff informeren bij onze schoenmaker en dat maakt het een stuk makkelijker allemaal Thanx! Enne Ingrid, lekker shoppen idd!....Dat heeft een vrouw soms nodig Heeft M&S mode trouwens een 54 maat?...Mijn moeder en zus gaan daar nog wel eens shoppen, ( zij wonen in Rotterdam ) en kunnen daar best redelijk slagen. Moet wel zeggen dat mn zusje net ruim 25 kilo is afgevallen met zo'n maagbandje en dus nu een wat makkelijkere maat heeft. Mijn moeder heeft volgens mij ook 52 ofzo en die kocht/koopt daar altijd graag. En dan heb je nog .. Bon Prix....een leuke zaak met betaalbare kleding. Eerst thuis passen en dan betalen, ook ideaal Ook ff aangepast, zit wel hele vette reclame te maken he...sorry ..
Haai Nies, thanks, ik ken ze allemaal, Miss Etam, M&S Mode (alleen vind ik die mode daar niet zo mooi), Neckermann, Quelle, Bon Prix, Wehkamp, Heine etc. etc. (over reclame gesproken hihihihi) Soms vind het wel eens lekker om gewoon in een winkel te gaan shoppen.... In Duitsland (waar mijn zus woont) heb ik 3 heerlijke boutiquen gevonden met kleding in mijn maat. Daar ga ik 1x per jaar shoppen. Heerlijk!
Groot gelijk !...Mijn schoonouders gaan ook regelmatig naar Duitsland ( Leer ) en dalijk tegen de feestdagen gaan wij ook weer, gezellig gewoon
Als je een geklede lange laars zoekt moet je eens kijken bij van Haren. Daar hebben ze ook laarzen van leer en de achterkant van de schacht is van elastisch materiaal gemaakt, extra voor dames met bredere kuiten
Dankzij jouw tip Angela, heb ik toch nieuwe schoenen gehaald die eigenlijk te wijd waren (heb van die supersmalle kuitjes). De schoenen waren 39,95 en bij de schoenmaker kostte het vernauwen 27,50. Dus voor bijna 60,- heb ik op maat gemaakte passende laarsen! Als ik dan bedenk hoe ik voor die tijd rondliep: met een veter strak om de bovenkant, echt geen gezicht dus altijd een broek erover. Nu kan ik eindelijk ook rokken aan! Joepie!