Hallo, wij willen heel graag beginnen met een kerstdorp. En wil deze set aanschaffen, dus ik wil graag van jullie kerstexpers vragen of dit te duur is of niet? Hij wil er 350 euro voor hebben en het kost nieuw 1200 euro.. Wat zouden jullie doen of vinden jullie dit TE overdreven? http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 1%26fta%3D
Poeh Bar, moeilijk, ik heb een heleboel van dat spul bij Action gekocht ...hij heeft wel veel op de foto staan maar jeutje, kun je dat kwijt joh? Bovendien vind ik het wel raar dat ie op z'n eigen advertentie heeft geboden, maar dat zal wel zijn omdat de mensen dan boven de 325 moeten zitten ofzo. Tja, ik kan niet in jouw knip kijken, maar als je het mooi vind en je kunt het missen, doen!
Ik denk dat het juist leuk is als je echt helemaal van voor af aan begind. Zodat je alles vandezelfde lijn hebt. Anders gewoon vragen of je mag komen kijken kun je altijd nog ja of nee zeggen.
dat vind ik ook raar! zet er dan gewoon bij: bieden vanaf..... ik heb straks het blaadje van tuincentrum overvecht gekregen, daar staan ze ook in, dan moet je tellen op zo'n 40-50 euro per huisje. dus ik denk dat het een redelijk bedrag is. maar ik denk ook dat het leuker is om het langzaam op te bouwen, dus niet alles in 1 x kopen, dan blijft het leuk om te sparen.
Ik vind het echt belachelijk veel geld. Ik vind het juist een sport om in de winkel iedere keer iets voor een klein prijsje te kopen. Leen Bakker heeft vaak leuke goedkope spullen.
bieden op je eigen advertentie mag niet eens maar goed het is wel een giga uitgebreid dorp , maar ikzelf zou niet zo veel centjes er voor over hebben maar het is de prijs meer dan waard na mijn idee
Ik vind het veelste duur. En heeel raar dat ie op zichzelf geboden heeft,zoiezo zou ik er dat bedrag niet voor bieden. Duurde hem zeker te lang voordat ie het kwijt raakt. Zou nooit bieden wat ie vraagt maar stukken lager gaan zitten. Bij de xenos hebben ze dat trouwens ook allemaal, of kijk eens op een markt binnenkort. Trouwens als je nog een jaartje kunt wachten dan moet je eigenlijk wachten tot januari of eind december dan koop je een hele complete kerstwinkel voor dat geld! Ben je supergoedkoop uit en heb je alles naar eigen wens voor volgend jaar klaar staan. Doe je dit jaar gewoon wat kerstkransen extra en wat extra huisjes of kerstpoppen en dan later alles inkopen. Maar dat is mijn advies.
Te duur ik zie heel veel dingen wat ik zelf ook heb en die heb ik na de kerst bij staalduinse bos in rotterdam in de uitverkoop gekocht. Ik zie ook dat ie het niet bij 1 merk heeft gelaten. Dat vind ik nogal zonde. Van alles hetzelfde is toch leuker Ik zou als ik jou was even wachten en dadelijk op zoek gaan naar de koopjes. Dat ga ik ook weer doen hihi Ik heb nu bij elkaar al denk ik 50 stuks... echt een verslaving maar bij mij gaat het om zo goedkoop mogelijk.
@peeetje Hee Peet, Grote zaak he, Staalduinse bos, mn ouders wonen er op steenworp afstand vanaf Ik heb er afgelopen Kerst heerlijk gestruind! Liefs Nies
@Nies Heerlijke zaak vooral net voor de kerst of net na de kerst.. je moet eens ernaast bij de boeren kijken.(op de dijk) Die hebben soms ook van die leuke dingen die nog goedkoper zijn. Vorig jaar heel mooi groot kerst stuk gekocht voor maar 5 euro en kransen zijn ook veel goedkoper! Ik ben ook altijd de enigste in de buurt met het meeste kerstspectakel in en rond haar huis! ik ben er al een tijd van de voren mee bezig. gr. peetje
ja jullie hebben daar echt gelijk in! dank jullie voor de meningen en we hebben besloten het niet te doen.. Het probleem met mij is, is (ook al hebben we eigenlijk geen geld) dat ik geen geduld heb en als ik zoiets zie wil ik het gelijk hebben! nou ja we hebben al wat van die immitatiehuisjes en dan kopen we dit jaar maar gewoon een mooi huisje of iets daarbij Ik zag laatst wel bij de xenos een soort berg met huisjes en dergelijke erop, ze hadden 3 verschillende en waren zn 50cm groot. Best wel heel erg mooi en niet dat neppe kitsche wat je veel ziet, hij koste 49.95 dus misschien ga ik die morgen wel ff halen
bar wacht nou echt even nog... dadelijk bij de tuinmarkten zijn ze echt goedkoop. Desnoods stuur ik je een pb zodra de uitverkoop is begonnen. Scheelt zoveel geld. net voor de kerst(2a3 dagen) is het 50%korting en ineens meetsal na de kerst gaan de wat oudere huisjes tot wel 75% korting de deur uit!
Ligt er wat mij betreft aan hoeveel van Lemax is en hoeveel van andere merken. Een kerstdorp van Lemax dat onbeschadigd is, is zeer prijzig!
Ik ben ook gek op die huisjes en kan ook niet wachten tot het weer kerst is, maar ik vind het ook veel te duur! Ik wil alleen maar die dickens huisjes, want dan past alles zo mooi bij elkaar. en idd ik wacht ook altijd tot er weer van die uitverkoop is zo bouw je elk jaar aan je dorpje!