Rox Bliss Fallon Joy Jade Eve Xaja Everly Macey Avery Miley Gwen Gail Faith Paige Scarlett Peyton Angie Harper Vesper Yazz Neve Selah Shae Phoebe Caitlyn Joolz Sue Skye Chelsea Kaylin Jinger Shelby Riley Stacey Shiloh Charlie Char Sage Shayna Lilith Channah Joan
Ik vind Roxy altijd een hele stoere naam, maar dat vind ik (doordat het beiden eindigd op dezelfde klank) te jut en jul met Lexi. Wat vindt je van Lexi en Rox? Ook leuk dat de x dan terugkomt Andere ideeën: Lexi en... Phlox Meadow Taylor Quin Ryder Flo Pom/ Pomme Jools/ Juulz Gwen Dae/ Day Mae Liz Liv Liva Lynn Als je het zelf niet erg vindt dat het op dezelfde klank eindigt: Lexi en... Roxy Riley Pixie Julie Rosie Emmy Quincy Abby Gaby Lily/ Lilly Stephany
Lexie & Suuz Lexie & Coco Lexie & Nox Lexie & Jazz Lexie & Phoenix Lexie & Noé Lexie & Noë Lexie & Loïs Lexie & Cato Lexie & Dieke Lexie & Cilou Lexie & Filou/Philou Lexie & Phebe Lexie &. Rae
Lexi en Teagan Lexi en Skye Lexi en Raven Lexi en Faja Lexi en Ryn Lexi en Gaia Lexi en Carima Lexi en Trixie Lexi en Jacky Lexi en Jacey Lexi en Stella
Lexi en River Lexi en Lauren Lexi en Nola Lexi en Zarah Lexi en Maeve Lexi en Nila Lexi en Vieve Lexi en Chloë Lexi en Scarlett Lexi en Rosa Lexi en Hailey Lexi en Hazel Lexi en Nova Lexi en Mila
Ik zou zelf tenzij het echt de droomnaam is een -i naam vermijden, anders wordt het zo'n jut en jul gehalte. Ik denk dat eindigend op een medeklinker goed zou werken, zeker een -n voelt ook stoer maar spreekt gemakkelijk uit met Lexi. Lexi en Eden Lexi en Carmen Lexi en Manon Lexi en Arden Lexi en Robin Lexi en Gwen Lexi en Tess Lexi en Jane Lexi en Megan Lexi en Reagan (zit wel een beetje de presidentsnaam aan vast, daarom zou ik hem zelf niet kiezen, maar hij wordt wel vaker gebruikt als meisjesnaam in de VS)
Ik niet, maar er zijn er meerdere die hun kind Pomme hebben genoemd hoor! Bovendien is dat ook een kwestie van wennen denk ik. Zo zijn er mannen met de naam Peer (bijv. Peer Mascini, de man die in de jaren '90 op tv was met de reclames van Campina Melkunie -> "Ik heb nog zo gezegd geen bommetje!") en zijn er vrouwen die Cerise (kers) heten. PS: ik zou zelf minder moeite hebben met een betekenis als 'appel', dan een betekenis zoals 'bitter/ bedroefd' oid.
Amé, Ava, Cato, Clea, Dana, Eden, Elin, Erin, Febe, Gabi, Imke, Imme, Inez, Irsa, Ise, Jade, Jodi, Jolé, Juna, Juno, Maja, Mara, Mare, Nadi, Niké, Nora, Nova, Quinn, Rava, Rhea, Riva, Rox, Suri, Suze, Tara, Tirze, Yara, Zara, Ziva, Zoë
Alba Alix Caro Cleo Djem Fajah Beryl Coco Lulu June Cara Mint Nim Rixt Sade Xena Alrxis Alexa Avery Brooke Fauve Hazel Hope Jenna Jolie Laila Mavis Mseve Posy Poppy Vita
Ik denk dan aan: Lexi en Inez/Ines Lexi en Filou Lexi en Coco Lexi en Kiki Lexi en Cato Lexi en Cleo Lexi en Kae Lexi en Esmee