Mijn man en ik hebben al geruime tijd de naam klaar voor ons hummeltje alleen de laatste weken heb ik soms twijfels... (eigenlijk twijfels over ALLES) maar vooral over de naam Marley. vind het een onwijs leuke naam maar we krijgen een knulletje, is het niet te meisjesachtig???mijn man denkt dat ik gek geworden ben, de hormonen vliegen in het rond hier...kunnen jullie er iets zinnigs over zeggen?? pfff 33 weken zwanger nu het word steeds spannender
ik denk wel gelijk aan een meisje bij die naam.. Maar ik vind dat je een naam moet kiezen die jullie leuk vinden en niet naar andere moeten kijken.
Hoijoi, Leuke naam, maar moet dan toch eerst denken aan een meisje... Hopelijk komen jullie er snel uit. Succes!
Vind het een hondennaam..Sorry (Waarschijnlijk door de film Marly and me). Veder is het wel een leuke meisjesnaam. Maar vind het niet echt mooi voor een jongentje.
ik ken het sinds kort als 2e naam van een jongetje -en dan went het snel. Opa noemt hem namelijk veelal bij z'n 2e naam . Maar was dat niet het geval, dan zou ik vól overtuiging gezegd hebben: Meisjesnaam. Maar zoals gezegd: Het went snel. En als ik kijk naar de klank- dan zou het eerde bij een jongen passen denk ik. Net als 'harley' . Als kind dacht ik echt dat het een jongensnaam was, omdat ik niemand kende met die naam.. tot er meisjes kwamen die Marley heette.
Het kan voor allebei! Als ik een vader of moeder de naam zou horen roepen dan zou ik wel even kijken of ze het tegen haar zoon of dochter heeft Het komt niet zo vaak voor, dus leuk en ik hou wel van unisex namen.
Toen ik de naam (Marly) voor het eerst hoorde dacht ik dat het om een jongetje ging (kindje in Eva's klas). Toen ik het aan Eva vroeg bleek het dus om een meisje te gaan . Inmiddels is er 2 weken geleden een Marli geboren, ook een meisje. Dus ik vind het meer een meisjesnaam nu. Met ey (Marley) vind ik het trouwens meer een jongensnaam, maar dat hoort je met uitspreken niet.
Bij Marley moet ik toch denken aan Bob, rasta, raggae en hash. Ik vind het een naam van niks. En ik vind het voor een meisje al helemaal niks, omdat ik het meer een jongensnaam vind. Maar goed, maar je krijgt een jochie, maar voor een jochie vind ik het dus niks.