Waves - mr probz vind k mooi I would die for that - kellie coffey heeft me super veel tranen gekost in de mmm. Angel - r kelly & celine dion
Nine grimes, wilde ik ook zeggen! Prachtig nummer! Wat ik ook erg mooi vind snow patrol - set fire to the third bar en Peter gabriel - book of love
Soulmate - Natasha beddingfield Hurt - Christina Aguilera Want you - Elvis Costello Father & Friend - Alain & Dave Clarke
Mercy on me van Christina Aguilera is een top meebler nummer, daarnaast vind ik Racoon met het nummer don't give up the fight wel een tranentrekker. Ook het nummer you'll be in my heart van Phil Collins doet me wat. En zo zijn er nog veel meer. Waar ik helemaal zen van wordt, bij wegdroom en letterlijk heerlijk bij in slaap kan vallen als ik t in m'n hoofd afspeel is: The Promise - Michael Nyman - YouTube Vind de film ook geweldig en raakt me ook heel erg. Om dit nummer zou ik wel willen leren piano spelen
Hinder - the life Lauren Aquilina - King, Edwin McCain - I Could Not Ask For More The Monarchy - Traveling by Ambulance Westlife - Us against the world
Coming around van Carly Simon Sailing van Christopher Cross Lift me up van de Backstreet Boys Kijk omhoog van Nick en Simon Baby come back van Player Heel divers dus
Op dit moment qua nieuwe nummers: John Legend - All of me Kings of Leon - Wait for me Ed Sheeran -I see fire Wat oudere nummers zijn er teveel om op te noemen.. Kleine selectie: Sting - When we dance Billie Myers - Kiss the rain Tears for fears ft. Oleta Adams - Women in chains Tears For Fears - Woman In Chains - YouTube Kippenvel.. Zoveel prachtige muziek op de wereld.. Moeilijk om te kiezen!
Vandaag voor het eerst in mijn leven pearl jam met just breathe gehoord. Wauw, kippenvel! En dat lag niet alleen aan het feit dat het tijdens een koffietafel was. Wat een bijzondere tekst ook!
Hier ook take you're time girl, in de periode dat het op de radio kwam begonnen alle zorgen om mijzelf en de kleine meid en wij hebben ook keuzes moeten maken wat te doen als het niet goed gaat. Gelukkig lijkt het voor nu goed te gaan, maar zekerheid hebben we pas als ze geboren is dat het goed is. Dit nummer gaat ook echt de geboortedoos in.
Heb helemaal niks met de 3js en de clip vind ik ook niks, maar ik vind het 'Wiegelied' erg mooi, zong die vaak voor mijn oudste toen hij net was geboren en met oudjaar hoorde ik 'm weer op tv, de tekst vind ik erg mooi.
Ik vind deze ook heel mooi, en wil hem graag even met jullie delen. Niels geusebroek - Hé kleine man. http://m.youtube.com/watch?v=4o-YSAtZqTA&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D4o-YSAtZqTA
Teveel mooie nummers om op te noemen, maar 1 blijft toch heel speciaal voor mij: Roger Daltrey - Without Your Love. Ik begin altijd te snotteren als ik dat nummer hoor...