Kijk eens op Verzorgingstassen en luiertassen Ik heb de mijne al gevonden ik ga voor de little company black label en dan de shoulder of shopperbag en gewoon zwart Ik ben niet zo van de kleurtjes kinderwagen ook gewoon zwart.
Via www.bonnebonne.nl hebben ze hele mooie! Tassen van JuJuBe zijn mooi. Heb er zelf eentje en bevalt heel goed. Zijn wel zo rond de euro 140,-.
Oké bij babydump en babypark dus meer tassen, zal eens gaan kijken. Ik twijfel ook tussen een dure maar super mooie tas kopen of een minder gave maar goedkope. Tja, je loopt er wel een jaar ofzo veel mee rond. Ik heb nog ff en vind de ideale tas zoeken ook altijd een errug leuke bezigheid
Ik heb een paars/blauwe tas van Zebra bij de Intratuin hebben ze die oa. Zebra Luiertas Blauw/Paars Nu mijn zoontje wat groter is en nog maar 3 flessen per dag drinkt. Neem ik als ik even na de stad ga mijn eigen schoudertas mee met een flesje diksap erin. Heb de luiertas alleen nog maar mee als we een hele dag weggaan.
Hoi, Misschien is een tas in je tas iets? Dan kan je zelf een gewone tas kopen die je mooi vind, en de luiertas erin doen? TASJEINTAS - Luiertas | TasjeinTas Groetjes, Withinshin
Mijn uber vrouwelijke, fleurige, kleurrijke bloemen luiertas is uitgezocht door de papa die ook met de tas over straat moet, maar dat helemaal niet erg vind ik heb 100 x gevraagd "weet je het zeker" maar hij vond 'm vet Google Afbeeldingen resultaat voor http://cdn.webshopapp.com/f/zzzotv/kalencom-luiertas-carnival-black.jpg
Heb net gekeken naar de link van BonneBonne.nl en jaaaa die tassen zijn erg mooi!! :-D Maar vind de tas van black label company ook mooi en scheelt toch wel 50 euro Even ze zoeken in de winkel en dan vergelijken.
Ik heb een tas genomen van hetzelfde merk als de kinderwagen, van easywalker, dat vonden wij het mooiste.
Ik vind deze mooi dus dat gaat hem vast worden MyRuffle - Luiertas Manlief loopt maar met de tas van dreumes, die is zwart
Wij hebben deze: Converse Snake Bowler - Tas.nl Erg tevreden over, is van leer en goed schoon te maken. Lekker neutraal kleurtje en vriendlief kan er ook met fatsoen mee over straat vindt 'ie zelf. Verschoonmatje erbij gekocht van Prenatal: http://www.prenatal.nl/shop/images/MEDIA_CustomProductCatalog/z_2364638_001.jpg_z_2364638_001.jpg En we kunnen er prima mee uit de voeten!
Ik ga voor de rood geruite van de Hema, ik wilde wel graag een vrolijke kleurige tas. Mijn vriend maakt het niet uit wat ik uitzoek. Die is dat inmiddels wel gewend van mij. Vond het belachelijk overigens om veel geld aan een luiertas uit te geven.
Ik heb niet alle reacties gelezen, dus misschien staat ie er al tussen, maar deze staat nog op mijn verlanglijstje, voor als ik nog maar voor 1 kind spullen hoef mee te nemen Luiertassen - Be Fabulous
Ik heb de BePrepared van JuJuBe in de 'kleur' Shadow Walz. Lekkere grote tas, heel handig met 2 kindjes. Besteld bij BonneBonne. Vind 'em helemaal geweldig!
Ik twijfelde trouwens tussen deze en één van de Yummy Mummy tassen; Baby Changing Bag, Nappy Changing Bags & Totes, Yummy Mummy Bags & More | Pink Lining
Ik heb een tas van Skiphop, bevalt prima. Ook makkelijk met bevestigingsmogelijkheid voor aan de buggy! Heb enige weken zonder luiertas gedaan, gewoon alles in mijn gewone tas gemikt. Maar nu vind ik zo'n luiertas toch wel ideaal!
Wat een werk he een leuke luiertas zoeken. Ik wilde er graag 1 die bij mijn wagen passen. Ik heb een bugaboo met een off white en een bright blue set en hij moest bij beide passen. Ik heb hem gevonden van het merk kitsch kitchen. Ik heb een blauwe ruit. Maar er zijn ook neutrale te krijgen. Er zitten niet heel veel vakken in maar wel veel ruimte. En dat vind ik met 2 kids wel handig.