Ik heb deze, ben er erg blij mee! Niet goedkoop maar was zelf ook op zoek naar een stoere tas zonder kinderlijke kleuren. Plaatje lukt niet maar als je zoekt op Beaba Rock 'n baby vind je 'm vanzelf!
Ik heb hier mijn luiertas vandaan Luiertassen | luiertassen met naam bedrukken Wilde gewoon een grijze, omdat mijn kinderwagen ook grijs is, en mijn vriend ook wel eens met de tas zal lopen
Wij hebben de groene van lief. Erg klerurrijk en met bloemetjes. En dan krijgen wij ook nog een zoon. Gelukkig doet mijn man niet zo moeilijk en kan het hem vrij weinig schelen met wat voor tas hij dan ook op straat loopt. Daarbij; vind ik het altijd aandoenlijk wanneer ik mannen met hun kindje en een ubervrolijke damestas zie sjouwen.
Thanks voor alle tips! Ik ga eens alle links op m'n gemakje bekijken... er moet nu wel wat leuks tussen zitten denk ik
wij hebben een luiertas van hoppop gekocht. dit is tevens een zitverhoger voor als je zomaar ergens blijft plakken. erg handig en mooi ding. http://www.hoppop.eu
Wij hebben luiertas gezien van joolz Joolz Luier tas silver - Gehele catalogus Joolz in Eurekakids Die is mooi neutraal en past goed bij de kinderwagen die we erg mooi vinden dus denk dat we daarvoor gaan.