Oh, meiden, ga toch echt voor deze hoor... Had 'm al voorbij zien komen, maar toch nog ff een ander plaatje: Vind 'm echt verschrikkelijk lekker... zucht...
please dames leg mij uit hoe ik hier fotoos kan plaatsen, ik kom er maar neit achter en mijn hunk moet er toch echt bij hoor! thanks! joyce
Als je op foto op de rechtermuisknop klikt en dan op eigenschappen..kopiër dan het url adres. klik bij een nieuw antwoord op img daarachter het urladres plakken en weer afsluiten met img. Hoop dat het een beetje duidelijk is (had hier ook om hulp gevraagd )
Hier is er zo eentje uit de categorie: Wordt alsmaar interessanter naarmate hij ouder wordt. Hugh Laurie:
dames, laat maar het gaat mij niet lukken! anders ff google, fredrik ljungberg , echt zo lekker! joyce
Oh, en nog eentje die er met de jaren alleen maar beter op wordt. Geen klassieke schoonheid, maar een belachelijk getalenteerd mens: Muziek, poëzie, literatuur, comedy, televisie. Wat kan Henry Rollins nu eigenlijk niet? *zucht!*
sorry moest idd weer ff op mijn stoel klimmen, dacht even dat het mijn vliezen waren maar nee. duizendmaal dank dames, maar zeg nou zelf is ie lekker of niet! kwijl kwijl kwijl! lang leve het voetbal joycd
ja is ook zo zielig voor de kleine als ik iedere keer op mijn kont stuiter! gaan we dadelijk spontaan bevallen! zullen we nog maar niet doen! joyce