Ahhh ja Andy Whitfield! Was volgens mij ook wel een heel sympathieke man, ik vind de "behind the scenes" van Spartacus zo leuk. Zonde dat hij er niet meer is!
Nou ja! Ik zie dit soort topics altijd te laat en dus staan "mijn" mannen er vaak al in. Maar ik ben toch niet de enige die dit personage echt woest aantrekkelijk vind? Thomas Shelby uit Peaky Blinders. Cillian Murphy. Is overigens alleen aantrekkelijk als dit personage, vind m verder niet zo boeiend
Nou veel mensen verklaren mij voor gek, maar ik vind ED SHEERAN er heel erg leuk uitzien Hij heeft zo'n mega lieve sympathieke uitstraling en hij lacht heel veel. Dat vind ik super aantrekkelijk
O en ik heb een hele stiekeme diepe crush op deze man. Adam Lambert. En mijn vrouwelijke crush moet toch wel Geraldine Kemper zijn.
Oh, hier kan ik wel de prangende vraag van mijn man en mij stellen. Hij dacht dat alle vrouwen Jan van widm het leukst zouden vinden, maar ik vond zelf Ruben leuker. Wat vinden jullie? Lukt me even niet om plaatjes te doen, sorry
Ik heb maar 1 crush, wel een serieuze haha. Ik wil stoute dingen met deze man doen raawwrr. Tom Hiddleston <3
Oh ik vind Ruben helemaal niks. Ik snap dat mensen hem knap vinden, maar ik vind dat hij dat niet haalt haha. Hij is een beetje sloom. En ik vind zijn mond niet leuk Nee, absoluut niet Ruben. Liever Jan of Emilio.