Ben er wel achter dat ‘mooi’ niet perse aantrekkelijk is door jullie posts. Doe mij maar ‘karakter’ ipv perfectie hoor! Van plaatjes krijg ik geen trek. Passie voor muziek die ervan af spat. Zoals Dave Grohl dat doet. Of het acteren van Charlie Hunnam als Jax. Of zoals Norman Reedus als Daryll in the Walking dead. En ik zag dinges wel voorbijkomen van Suits. Gabriel Macht, maar vooral vanwege zijn rol als Harvey. Mijn eigen man is helemaal niet zo rauw haha. Wel vuur in zijn verder hele trouwe, lieve ogen!
Precies dat is de reden dat ik Ed Sheeran en Owen Wilson zo leuk vind. Puur om karakter uitstraling. Voor mij dan he. Van een mooi bord alleen kun je niet eten denk ik altijd maar.
Nee, en ik moet wel een zak chips kunnen eten en een fles wijn leegdrinken bij de man. Als hij zo’n perfect wasbordje heeft durf ik niet meer haha Hoewel Charlie Hunnam wel dat wasbordje heeft, maar dat vind ik verder totaal onbelangrijk.
Hahahahaha jaaaa inderdaad. Ik heb ooit een 'perfecte' man gehad, nou ik durfde geen hap te nemen uit angst dat er iets achterbleef zitten op mijn tanden... brrrrr. Nee nooit meer voor mij.
Dat is idd niet relaxed. Mijn man heeft een perfect figuur en eet ook super gezond. Niet altijd leuk, wil wel eens een bord patat bij hem naar binnenschuiven haha
Haha wat een leuk topic! Mijn toevoeging: View attachment 566901 Johnny depp en winona ryder View attachment 566902 Francisco lachowski
Tom ellis is mijn favoriete mooie man Maar ja mijn vriend is mijn type hihi. Lang haar en krullen , maar vooral een goed karakter Ik hou van mannen met langer haar (niet te lang)