Ha, wij hebben ook nog een tijdje aan dat soort namen gedacht (vriend is al vanaf z'n jeugd enorme Metallica-fan) Leuk leuk leuk! In het kader van de mooie mannen: Ik weet er zoveel te bedenken, allemaal verschillend en 'mooi' op hun eigen manier. Stoere ruige mannen, zoals 'dinges-waarvan-ik-de-naam-kwijt-ben' van Sons of Anarchy, of het Viking-achtige type. Heerlijk! Maar ik kan ook wegkwijlen bij Marc-André Grondin...
Dit vind ik echt een hele mooie man, en moet zeggen dan mijn eigen man er niet heel veel van afwijkt!
Scully!! Daar was ik als klein meisje ook wel gek op ja. Het gezeur met lange haren bij mannen, begon toen al.
OMG wij hebben precíés dezelfde smaak qua mannen! Mijn eigen man heeft altijd al een baard gehad, maar hij laat hem nu langer groeien zoals die van Tom Hardy op de bovenstaande foto en nu ben ik dus non-stop opgewonden, dat begrijpen jullie zelf ook wel.
Dit heb ik dus ook! Ik zei dit letterlijk gisteren nog tegen een vriendin. Ik vond hem leuker toen hij zo groot en breed was en die volle baard had. (Heb een baardenfetisj blijkbaar.)
Wowww, ik ben momenteel ook Dawson's Creek opnieuw aan het kijken! Ik moet zo hard lachen want ik dacht dat ik echt ongeveer de enige was die dat kende. Zoveel jeugdsentiment! Zoveel liefde voor Pacey!
Zo, die juvat! Ik heb hem een dagje mogen rondleiden bij ons op School... wow. En samen geluncht wat een leuke gast is dat! @Angel1980 Daarna meegelopen naar zn auto om spullen te brengen. Of ik ff in zn nieuwe auto wilde zitten!? Tuurlijk! Daar zeg ik geen nee op... dus hij vertellen over zn auto, ik vond t allang best! Haha En wat kan die dansen! Heb veel filmpjes en foto’s gemaakt in ieder geval.
Ons personeel heeft afgelopen winter een heel weekend in zijn dansschool in Zaandam gewerkt. Door de vorst waren de leidingen gesprongen en stond de danszaal vol met water. Vond het wel leuk dat hij via google bij ons terecht was gekomen.