Ik vind Charlie Hunnam sexy in zijn rol als Jax Teller in Sons of Anarchy. Maar niet puur om zijn uiterlijk. Daar is het meer door de combi badboy lichaam en tattoos... (was ook best teleurgesteld dat hij uiteindelijk niet christian grey werd in de 50 shades films).
Dat heb ik met de stem van Rafael vd Vaart. Als man totaal niet aantrekkelijk trouwens maar die sexy heze stem, ik smelt bij de gedachte
Luke Pritchard James Arthur Ricky Wilson Ik val voornamelijk op Britse mannen, verder heel verschillend
Alexander Skarsgard, Josh Holloway en Jason Momoa staan zeker op mijn lijstje. Aiden Turner voeg ik daaraan toe (speelt oa in Being Human en the Hobbit)
In dat andere topic zei ik dat donkerblonde mannen me niet aantrekken. Dit wil ik graag rectificeren. Er is 1 donkerblonde, blauw ogig man die me ten alle tijden een bezoek mag komen brengen en dat is Channing Tatum. Mocht ie daarvoor geen tijd hebben dan ben ik bereid om naar hem toe te vliegen Die man ziet er gewoon zo schandalig perfect uit, niet normaal.
View attachment 565986 View attachment 565987 View attachment 565988 View attachment 565989 View attachment 565990 Leuke topic! Deze mannen vind ik knap: - Paul Wesley - Brant Daugherty - Tyler Blackburn - Callard Harris - Charles Michael Davis
Kit, Jesse en Josh zijn al geweest. Hierbij mijn top 6 Shemar Moore Jason Statham Joe Mangianello Nathalie Doe mee Olivia Wilde Sofia Vergara (toevallig vrouw van Joe)
Hihi nou je neemt me alle woorden uit de mond, ik zou hem haast op willen eten die lach en die blik in zijn ogen ook
Ja, ik gooi er ook een paar in... View attachment 565992 Wynona Ryder View attachment 565993 Shia LaBeouf View attachment 565995 Kirsten Stewart View attachment 565996 Martin Starr