Komtie Op willekeurige volgorde: Wentworth Miller Jason Momoa Ricky White Michael B. Jordan Ed Skrein Orlando Bloom Mariano do Vaio
Wow! Mooi hoor haha. Ik durf bijna niet neer te zetten voor wie ik een zwak heb... past denk ik niet in de rijtjes hihi.
Nu is het bij mij wel zo dat ik vooral houd van de personen die ze spelen in films bijvoorbeeld. Van die heerlijke sterke stoere mannen of powervrouwen, daar kan ik helemaal van weg zwijmelen. Ik ken veel celebrity's ook alleen van films. Geen flauw idee hoe ze in het echt heten of wat ze doen met hun leven. Dat wíl ik ook niet weten, want dat maakt hun karakter in de film kapot
Haha ik begrijp je helemaal. Ik ben Michael pas gaan waarderen nadat een vriendin van me uren lang heeft zitten zwijmelen over hem. Daarvoor vond ik het ook helemaal niks
Oeh als Ruby Rose hier voor de deur staat dan verlaat ik mn man. Hij mij ook voor haar dus dat wordt nog wat
Dat heb ik ook, en dan heb ik vooral nog een zwak voor de bad boys! Zo vond ik Fedja van Huet echt heel sexy als Amsterdamse crimineel in Penoza maar zo alles behalve sexy in de film Soof!
Haha toevallig had ik het daar van het weekend met mijn beste vriendin over. Dat ik mijn man ervoor zou verlaten