Ze hadden in de serie Friends een lijstje met mensen, top 3 of top 5, waar je het mee zou mogen doen zonder dat er consequenties aanzitten... Dus aan de slag met een denkbeeldige lijst...
Wow, als ik een lijstje moest maken van 3... geen idee eigenlijk. In ieder geval Shia LaBeouf, maar de andere 2 weet ik nog niet. Ik ga er eens hard over nadenken en kom er straks op terug
Mijn bijdrage Paul Walker Michael Weatherly Ik heb hem al een paar keer gespot.. Jared Leto And last but not least: Craig Horner
Ik vind Tom Hanks, in zijn jonge jaren, een leuke man... guitige pretogen. Verder: Mark Ruffalo, Vince Vaughn, Paul Rudd, Dermot Mulroney, Patrick Dempsey, Heath Ledger, Clive Owen, Colin Firth, Edward Norton, Jason Momoa. Een aantal van deze namen bedoel ik dan vooral toen ze nog wat jonger waren. Of levend .
Ow en van vrouwen. Jamie Lynn Spears Eliza Taylor Marie Avgeropoulos hoewel dit meer m'n vriend zijn favo is. Eliza en Marie samen En Jennifer Aniston. Die blijft knap!
Allee gij ook al. Ik vind Eliza knapper. Ik ben camp Clarke, m'n vriend is kamp Octavia bij the 100 Eliza vind ik een beetje meer een girl nextdoor. Dat maakt haar weer knapper vind ik persoonlijk haha
Tis toch SOA en niet SAO. Ik zit heel de tijd te denken wat bedoelen ze nou. Kijk het niet dus dat Jax zei ne niet zoveel...
Herkenbaar.! Ik heb een mega-crush op Michael Scofield en Neal Caffrey, maar Wentworth Miller en Matt Bomer doen me een stuk minder
Moet eerlijk zeggen dat ik liever de huidige mr grey heb..... Jamie dornan. Alleen al daarom kijk ik de film Verder George clooney en Patrick dempsey. Verder ben ik eigenlijk heel slecht met namen.....
Ik was ook echt zwaar pissed toen ik erachter kwam dat Matt Bomer homo was. Haha te erg! Ik dacht echt dat kan niet!!!! Slecht he van mij