Hou op hoor, Matt Bomer en Wentworth Miller homo?!! Mijn leven is zojuist als een kaartenhuis in elkaar gestort En dáárom wil ik dus niks weten over hun persoonlijke leven, want dat verpest voor mij de hele personage haha
Ik vind George Clooney ook een mooie man maar dan wel een oude mooie man. Meer iets voor mijn moeder dan voor mezelf. Ik zou er doordat ik hem best oud vind zeg maar geen kunstjes op kunnen
Serieus, ik heb dus de tranen over mn wangen rollen door jouw reactie! Hahahaha, sorry maar ik herken het gevoel dus ook...
Geraldine Kemper en Blake Lively.... girl crush Die twee broekkies in het midden zijn wel te jong maar ik vind ze wel echt sexy. Die mond van Manuel Broekman....!
Ik geloof je! Voor de volle honderd procent, je hebt volkomen gelijk!! (Kutzooi kan ik nooit meer normaal prison break en white collar afkijken grrr)
Misschien is ie al voorbij gekomen. Maar Nicholaz Gonzales mag er ook zijn.. Vanavond weer @ the good doctor. Mn kwijlbakje staat al klaar.
Ik ben wel een beetje opgelucht dat ik niet de enige ben die hier last van heeft.. Ik wil gewoon graag in sprookjes blijven geloven. En dus verhuis ik ooit naar Parijs om daar de vrouw van Neal te worden.. (nadat ik eerst 300 kilo ben afgevallen.. ) @puzzelstukje @NavyCrimson91
You go girl!! Gewoon doen! En ze leefde nog lang en gelukkig... Serieus ik ga altijd nadat ik een serie afgekeken heb op youtube kijken naar behind the scenes en bloopers en de cast enzo. Ik kreeg echt na white collar een rolberoerte. Ik was gewoon sjaggo. Das toch niet normaal?