Haha dat doe ik ook na series. Op youtube en intervieuws kijken, soort van emotionele afsluiting van mijn relatie met dat karakter!
Gelukkig! Ik voel me iets minder een stumperd. Ik weet nu dat er nog meer mensen zijn die dat doen. Mijn man snapt er dan ook serieus niets van!
Al veel lekkers voorbij zien komen maar deze volgens mij nog niet... Johnny Depp in Cry Baby Bekijk bijlage 566120 Rob Evans Bekijk bijlage 566119 Evgeniy Levchenko Bekijk bijlage 566115 Mark Salling Bekijk bijlage 566116 Tycho Gernandt Bekijk bijlage 566117 Ed Westwick Bekijk bijlage 566114
Mijn man en ik hebben hier keihard om gelachen, om de herkenbaarheid dus. Ik doe dat ook. Tenminste dat behind the scenes en bloopers heb ik nog niet gedaan, goede tip , maar ik ga altijd reviews zoeken met reacties. Kijken of anderen hetzelfde denken als ik. En foto's enzo. Mijn man vindt dat echt retarded .
Nah dan zal ik ook maar bekennen. Ik doe dat ook. Meestal zoek ik interviews en geschrapte scenes op. En idd; de rol die iemand speelt maakt uit ja. En soms kan iemand dan in een andere rol ineens helemaaaaal niet sexy meer zijn.
Ik heb ook echt al de hele avond lol om dit topic. Fijn dat er meer mensen echt schik om hebben! Ook interviews in the late late show, of jimmy kimmel enz. Altijd leuk met de gasten uit dit topic. En ach, laat die mannen maar, zij hebben weer andere dingen toch
Liam Hemsworth: Stephen Amell: Chris Hemsworth: Chris Pratt: Jensen Ackles: Hier nog meer mooie mannen in willekeurige volgorde het is denk ik wel duidelijk dat ik een bepaald type heb! Gelukkig voor mij valt mijn vriend ook in deze categorie
Namen er bij zetten! Foto’s zonder naam, of (nog veel erger) naam zonder foto,is niet toegestaan hiero.