Ik heb mooie nette meisjes en jongenskleding te koop in verschillende maten. Alles komt uit een schoon/rookvrij/diervrij huis. De kleding is allemaal nog netjes en zonder vlekken. Als je iets leuks ziet dan hoor ik t graag. De prijzen zijn laag omdat ik er vanwege ruimte tekort echt snel van af wil. Mooie fushia met bont gevoerde winterjas in maat 62 van prenatal Prijs 2 euro
roze truitje maat 62 met lichtbruine jurkje maat 62 beide van h&m set mag voor 2 euro weg mag ook per stuk dan is het 1 euro per stuk
Mutsjes hele set van 10 stuks voor euro 1,50 maat begint bij 38 tot 42 uit me hoofd gezegd. dus voor de 1ste 6 maanden heb je genoeg mutsjes.
Mexx outfit bestaande uit jurk met vestje en paars maillotje in maat 68. Set is als nieuw is namelijk maar 1 keer gedragen. hele set euro 5 euro
nijntje truitje is maat 62, prijs 1 euro beige truitje daarnaast is van h&m en ook in maat 62, prijs 1 euro Paars geborduurd vestje is van hema en maat 68, prijs 1 euro paars truitje van hema ook maat 68, prijs 1 euro
Originele Timberlands bijna nieuw , er zit geen enkele kras of vlek of gebruikersspoor op. De maat is 0 tot 3 maanden. bij interesse kan ik ook effe een binnenvoet meting doen. Ook heb ik een bijbehorende muts erbij die mag gratis mee als je de schoentjes koopt. prijs 10 euro
Originele Burberry newbornset bestaande uit overslagtruitje, sokbroekje, mutsje, rompertje (nooit gedragen), slabbetje (nooit gebruikt vond ik zonde) onderbroekje ( ook nooit gedragen). De maat is vergelijkbaar met maat 62. prijs voor de hele set is 5 euro.
Superman joggingpakje maat 56 van h&m prijs 2 euro voor de set, mutsje gratis erbij Superman pyama/boxpakje maat 62 van h&m, 2 euro
Blauw gestreept truitje met bijbehorend broekje beide in maat 50/56 van hema, 2 euro donkerblauw truitje met broekje in maat 62 van hema, 2 euro blauw strech rompertje lange mouw maat 50/56 hema, 1 euro
rompertjes lange mouw allemaal maat 62/68 van prenatal Mag als set weg voor 2 euro. Of 75 cent per stuk