ahahha ja echt ik zie zelfs sterretjes nu voor me. Ik heb in elk geval wel een mooi spijkerjasje in maat 80/86 van het merk Next. Ik ga effe voor je zoeken in een grote bak. IK kom zo.
hoi Danjo hier ben ik weer. Ik heb t volgende nog voor je in maat 80: Next spijkerjas Donkerblauwjurkje van Zara Lichtblauw blousje Zara Donkerroze vest met zakjes van Hello Kitty Beige tuinjurk ik ga effe fotos voor je zoeken
Danjo, van de andere dingen heb ik geen foto maar als je interesse hebt dan kan ik daar wel een foto van maken.
Hoi Shereen, wat heb je nog in 86? Twijfel over het Zara jurkje ( ooh wat is ie mooi ) valt het ruim?
Ja dat is waar alleen heeft meisje een boedhabuikje dus als het heel smal valt dan komt het niet over haar buikje heen... haha
Danjo: ik maak zsm een foto voor je van t hello Kitty's vestje, vandaag me camera uitgeleend aan me broertje dus die heb ik maandag pas weer. Is t Oké als ik dan de foto voor je maak? Wapa: dat zarajurkje valt een beetje wijduitlopend dus je hoef je geen zorgen te maken dat ie te smal is.
Wapa: ik heb helaas niet veel meer in 86 behalve dan wAt hier in de topic staat. Veel is al verkocht in die maat.
Hoi, Het nijntjevest voor een jongetje maat 68 wil ik graag! Ben verder geinteresseerd in al je jongenskleding vanaf maat 68. Wat heb je daar nog van? Groetjes Vera