2 korte broeken beide in maat 80, prijs 1 euro per stuk 2 paar schoentjes (beide nooit gedragen) van het merk Difrax in maat 19, prijs 2 euro per paar.
Maillot winnie the pooh maat 62/68 h&m, prijs 50 cent grijze sokjes en blauwe sokjes van Benneton, maat 6 maanden tot 9 maanden, prijs 50 cent voor alle 2 de paren Bruine snowboots met zachte zool in maat 18/19 h&M, prijs 1 euro Krokodillenslofjes in maat 18 nooit gedragen, prijs 1 euro Witte slofjes van prenatal maat 0 t/3 maanden, prijs 50 cent Gevoerde winnie the pooh sokjes in maat 18/19, prijs 50 cent
kitty vest is niet zo mijn smaak die bruine laarsjes en witte sportschoentjes is dat jongens collectie? Zit via mn foon dus kan het niet zo duidelijk zien sorry
Heb je dat h&M spijkerbroekje Jongens nog maat 80? Zo ja dan heb ik wel interesse om het van je over te nemen.
Gereserveerd: spijkerbroek mt 80 korte spijkerbroek 80 witte sportschoenen mt 18 bruine snowboots 18 Winnie maillot Winnie sokjes
heb je deze spulletjes ook op marktplaats staan? ik zie nu door het bomen het bos niet meer en weet niet meer wat je nu wel of niet nog hebt van de jongenskleertjes..
Ok heb even gekeken wat ik leuk vind - blauw gestreept truitje met broekje mt 50-56 - snoopy joggingspak mt 62 - snoopy pakje - vestje met mutsje en slojes - 4 rompertjes 62/68 - bloesje mt 74 - 2 paar schoentjes - sportschoentjes - witte slofjes - 2 paar sokjes wat is hier nog van? hehe
Haha sorry dat t wat onoverzichtelijk is, k heb alleen op deze site kleding. Ik heb alles nog behalve die witte sportschoentjes , die zijn al verkocht. Heb je interesse in de rest van je genoemde kleertjes?