hallo, Ik ben bezig om de zolder op te ruimen en aangezien wij nu een zoon krijgen heb ik besloten om alles van mijn dochter te gaan vekopen. Vind het zelf zo zonde als het in een doos blijft liggen! Marktplaats.nl > heel gaaf bampidano setje! - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86 maat 86 maar maat 80 kan ook! Marktplaats.nl > hele mooie jottum jurk!!! - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86 maat 80 maar maat 74 kan ook! Marktplaats.nl > mooie kinderkleding! - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80 maat 80 Marktplaats.nl > mooie kinderkleding! - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80 maat 80 Marktplaats.nl > mooie kinderkleding! - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 68 maat 68 Marktplaats.nl > mooie kinderkleding! - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74 Marktplaats.nl > mooie kinderkleding! - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74 Marktplaats.nl > mooie kinderkleding! - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74 nog een vergeten: Marktplaats.nl > heel mooi shirtje van barbara farber! - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80 zo dit was alles ben benieuwd naar reacties!