Nou, inderdaad, ik had veel knappe snoeten verwacht, maar dat viel toch wel tegen. Inderdaad, je bent toch wel sneu als je jezelf zo mooi vindt dat je je daar aanmeldt, maar goed, soort zoekt soort, dus die overeenkomst hebben ze in ieder geval met hun eventuele toekomstige partner die ze daar vandaan plukken.
Zou al niet eens op zoek gaan naar zo'n man. Wat moet je met iemand die zo oppervlakkig is en zo vol van zichzelf? Ben je op date met zo'n gast en dan gaan de gesprekken over hoe geweldig hij wel niet is. Gezellig. 'Hoop gelul weinig inhoud' typjes noem ik ze altijd. Mijn ex is daar het bewijs van
er was laatst op tv, dat er rond de feestdagen veel mensen waren wat aangekomen in gewicht, en werden ze verwijderd van de website !! *edit*.. o'nee dat was beautifulpeople.com...
Nouja, ik vind dit nog meevallen als je bedenkt dat je zelfs een datingsite hebt voor mensen die vreemd willen gaan (www.secondlove.nl) Dat vind ik echt walgelijk.
Hahaha, lachen! Ik zei al tegen mijn vriend; wat ze nu weer hebben! Mooiemensen.com! Ze gaan je selecteren of je mooi genoeg bent. Hij zei direct; zullen we kijken of we mooi genoeg zijn! Ik heb me dus voor de fun aangemeld. Binnen een uur hoor ik of ik mooi genoeg ben. Mijn vriend heeft jammer genoeg geen "normale" foto's, want je mag geen petje, bril, zonnebril of iets wat je gezicht bedekt dragen! Belachelijk alweer... Ik ben benieuwd, laat het wel weten!
Ik ben toch ook even gaan kijken ( even nieuwsgierig ) en zag weinig lekker staan. Alhoewel, zag wel 1 lekker hapje ( voor zover je dat op zo'n klein fotootje kan zien.. )
wat vragen ze verder eigenlijk bij aanmelding? alleen je foto? of ook nog je interesses? mooiste film===> belle en het beest..
Nee, alleen je voor en achternaam, straat naam, woonplaats en e-mail adres. Daarna moet je foto's in zenden 2 stuks! Dan gaat iemand die beoordelen of je wel mooi genoeg bent, dat je binnen " het profiel " past, zoja... dan sturen ze je door naar de aanmeldingspagina. Vanuit daar zul je wel je interesses kunnen invullen. Ik moet nog een half uur wachten haha!
Ik heb mijn nagels al helemaal afgekloven! Ah shit.... nu ben ik niet meer de mooiste!! Moet immers perfect zijn en heb een foto ingezonden met mooie gel nagels, wat een afknapper!!!
'mooiemensen.nl'? Kan dat dan niet beter omgedoopt worden naar 'oppervlakkigemensen.nl'? Wil niemand voor de kop stoten hoor, maar wie bepaalt wat mooi is inderdaad? Wat ik mooi vind, hoeft een ander niet mooi te vinden en omgekeerd.. Voor mijn hubje zou ik op die site een kans maken, voor mijn buurman bijvoorbeeld totaal niet.. smaken verschillen natuurlijk.