hahahaha..... dat is idd wazig zeg.... Zo had vroeger mn beste vriendin verkering met een gozer die echt danste... Zeg ik nog met mn grote mond:"veel mannen die dansen zijn toch van de andere kant".... paar weken later had ie haar gedumpt en stond ie met zn vriend aan school
kan t niet goed zien maare Bartje op pagina 11 lijkt me niet echt het type waar menigeen vrouw zich een nekhernia voor draait.... hij heeft wel n beetje te lang in t zonnetje gezeten en ze haren net iets te lang laten bleken
whahahaha ja mijn ex werd opgepakt en kwam n hele lange tijd vast te zitten! en iets in mij zei me dat ie dat helemaaaaal niet erg vond
Heb net ook even zitten gluren...vind er niet veel bijzonders tussen zitten en daar betaal je 9,95 pm voor!
Nou dames.... Ik heb het antwoord: Komt ie! Gefeliciteerd! Dank je wel voor de toezending van je foto's. Ik heb ze goed bekeken en vind dat jij absoluut bij mooiemensen.com hoort. Je krijgt nu van ons een aanmeldlink toegestuurd waarmee je lid mag worden. Als je dat snel doet kun je vandaag nog daten! Let erop dat je je profiel goed invult en maak een leuke tekst maar wel eerlijk. Je zult zien dat je op die manier heel veel plezier van dit exclusieve lidmaatschap krijgt. En dan daar onder staat de aanmeldings link, maar daar heb doe ik niets mee!
en what about SO FLY op nr9?? ehehehe lijkt me het type wat je vermoord als je lekker ligt te kwijlen over n andere kerel
Oh my.. die bijnamen alleen al! Heb niet gekeken, wil zo op bed.. maar van die bijnamen word ik nou niet echt warm of koud...
GEFELICITEERD!!!!! hahaha Toch leuk om te horen dat je door bent? Gelukkig doe je er niks mee. 1 ding weet je zeker je bent MOOI!!!!!!