Nog steeds 'bandenpijn'/zwaar gevoel na de eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vanesje, 19 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Heeft iemand hier ervaring mee?

Op basis van de pijn en cervixslijm heb ik 2 dagen geleden mijn eisprong gehad. Nu begon afgelopen dinsdag de pijn in het baarmoedergebied en ik heb het nu nog.

Elke stap doet pijn. Het voelt als bandenpijn. Alsof er iets zwaars in mijn baarmoeder zit.

Herkent iemand dit? 3 dagen is wel erg lang om pijn te hebben daar op basis van een eisprong, meestal duurt dit bij mij een paar uurtjes of zo maar niet 3 dagen. Kan het wat anders zijn?

2. mona23

mona23 Niet meer actief

Hallo Vanesje,

Ik heb ook een dezer dagen mijn eisprong gehad en heb ook nog zo'n zwaar gevoel in mijn buik.
    Banderpijn lijkt mij erg vroeg, maar je weet het maar nooit.
    Laten we hopen dat er iets moois groeit, haha.

liefs

3. veertje

veertje Fanatiek lid

Ik had het vorige maand ook heel erg maar helaas wel ongesteld geworden :(

4. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    IK zat al te kijken op internet en dan kom je ook op nare dingen zoals een vleesboom uit. Het is nu al weer veel minder maar ik ga het goed in de gaten houden.

Mocht het nou goed nieuws blijken te zijn over anderhalve week dan laat ik het weten :)

5. Olly

Olly Actief lid

27 jan 2008
    322
    0
    0
    Hoi, ik heb het ook. waarschijnlijk begin vorige week eisprong gehad en sinds gisteren steeds enorme pijn in m'n liezen en ook spierpijn in mn bovenbenen. Hopen dat het deze maand raak is! Normaal heb ik hier nooooit last van. donderdag had ik ook een klein rood/bruin beetje afscheiding, misschien innesteling?

Als het net als normaal gaat moet ik deze week enorm zere (.)(.) krijgen, maar ze zijn tot nu toe juist zacht en klein(er)..
    afwachten...

6. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hier nadat die vervelende drukkende pijn weg is gegaan geen enkele symptomen meer. Misschien een heel groot ei dat vast zat ;)

Mocht het achteraf wel iets te betekenen hebben dan meld ik dat over een week, dan is de NOD.

7. Olly

Olly Actief lid

27 jan 2008
    322
    0
    0
    Hier nog steeds last en begin ook puistjes te krijgen. Kan ook van het gebak zijn van de afgelopen dagen want ik had veel feestjes.. dus afwachten nog steeds.

8. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Hmmmmmm, misschien wel goede tekens hoor. Volgens mij hebben we dezelfde NOD. Hou me op de hoogte ;)

9. Olly

Olly Actief lid

27 jan 2008
    322
    0
    0
    ja dat doe ik! spannend he. elke keer denk ik weer van voel ik het echt? of houd ik mezelf voor de gek. we zullen zien. t is de 1e keer dus geen idee wat ik moet voelen... :)

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik heb altijd rond de eisprong 3 a 4 dagen die pijn die je beschrijft, dus is heel normaal hoor! ;)

11. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik heb gister weer enorme buikpijn gehad, voelt inderdaad als een zware druk. Ik dacht vorige week mijn ei te hebben, kan dus ook gister geweest zijn..
    Hier ook pukkels, maar heb chocola op hahaha.

12. Olly

Olly Actief lid

27 jan 2008
    322
    0
    0
    nou hier nog meer buikpijn, nog meer pukkels en af en toe breekt het zweet me letterlijk uit. nog een week voor ik kan testen, duurt best lang! of een week voordat ik ongi wordt.. :(
    Normaal zere borsten, ook nog niet.

13. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    Olly.. ik heb ook enorm spierpijn in mijn bovenbenen, en niet echt iets geks gedaan... maar dat is toch geen symptoom? tenminste nog nooit van gehoord.. verder heb ik ook enorm veel puisten haha
    we zitten allemaal een beetje rond dezelfde NOD haha.. spannend...

14. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Jawel, ik heb wel eens gehoord of gelezen hier op het forum dat spierpijn in de bovenbenen een symptoom kan zijn. Je weet maar nooit, spannend hoor!

Hier nul komma nul symptomen dus ik verwacht er niet veel van.

15. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    haha meen je dat? en ik maar denken hoe ik in godsnaam aan die spierpijn kom... weet je wat allemaal het grappige is...
    Als ik nu zwanger ben is het echt zo'n verrassing.. niet gepland maar wel gewenst zeg maar.. maar mijn man gaat volgende week vrijdag onder het mes voor een sterrilisatie haha dan heeft dit babytjes zich stiekem nog snel ertussen gedrukt haha..
    als ik niet zwanger ben is het prima hoor.. we zijn klaar met 2 mooie meiden, maar ach een 3e is ook nog wel welkom als het zo mocht zijn... hihi wel spannend... (ik heb helemaal geen babyspullen meer in huis)

16. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Dat zou echt de stunt van het jaar zijn en een schitterend verhaal voor later!

Hou ons zeker op de hoogte want dit zou wel heel bijzonder zijn.

17. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo meiden!

Ik heb dus vanochtend heel duidelijk mijn eisprong gevoeld en heb dus de hele dag al een drukkend gevoel onder in mn buik. Als ik er op druk doet het ook zeer. Vanochtend werd ik ook wakker van de pijn.
    Ik hoop natuurlijk dat het positief is. De ene maand voel ik mn eisprong heel duidelijk en de andere maand weer wat minder, dus elke keer verschillend. Nou ja, we wachten rustig af ;)

Suc6 iedereen!

18. jackisis

jackisis Bekend lid

20 jun 2008
    526
    0
    0
    en heb je gisteren of eergisteren ook geklust? dan is het natuurlijk helemaal super! haha spannend over 14 dagen zal je het weten.... ik zal voor je duimen..

19. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaja, we hebben eergisteren en gisteren geklust, dus het wordt zeker spannend!
    Ik hou jullie uiteraard op de hoogte ;)
    Zie dat jij trouwens over 3 dagen kan testen, suc6 meid! Ik zal ook voor jou duimen [-o<

20. Zus

Zus Fanatiek lid

25 jun 2008
    1.081
    0
    0
    Hoi,

Dames sluit me helemaal bij jullie aan, zit ook rond dezelfde NOD dag.

Vandaag naar de dokter geweest om na te gaan of het mijn blinde darm is, is niet zo. Dokter sluit zwangerschap niet uit, maar test was nog negatief.

Wanneer gaan jullie testen?

Deel Deze Pagina