Alles gezocht van Snoopy Lime groen (babyspullen, lime groen accesoires babykamer, etc) Als het maar lime groen is (en dan doel ik eerder op lime groen richting appeltjesgroen). Heb je een foto, stuur een PB, je vraagprijs en mss komen we er wel uit...
Bij de V&D kan je allerlei lime groene baby badkamerspullen kopen. En het is niet eens heel duur geloof ik. En anders kan je ook met zwitsal sparen voor groene dingen.
Starlady weet niet wat je precies allemaal zoekt, mijn zoontje had een limegroene met blauwe kamer. Ik heb mandjes, ledikantdeken en aankleedkussenhoes in het lime groen.
Ik heb een lime groen boxkleed. De rand is limegroen, van binnen een wit vierkant met een limegroene gestikte snoopy. De achterkant is limegroen. Bij oprechte interesse maak ik een foto. Graag een PB.
Ik heb een zgan lime groen badje met witte boxstandaard. Een boxkleed van het prenataldraakje met een limegroene rand en een limegroene opbergzak voor aan de box.
Leuk, hè? Lime groen Ik heb een klamboe te koop, kijk maar bij mijn onderwerpen hier, onder 'badcommode', daar staat-ie. Op één haakje na onderaan is hij nog helemaal goed. PB me maar als je interesse hebt.
ik heb een lime groene boxkleed met een zilverkleurige ster in het midden van de tiamo collectie. zie mijn link van marktplaats Marktplaats.nl > boxklees tiamo - Kinderen en Baby's - Overige Kinderen en Baby's
Ik heb een limegroen klamboe met haak nog in perfecte staat. Pb me maar wat je ervoor zou willen geven. Ook heb ik 2 vierkante mandjes met dekseltjes en een mand voor op de grond. Ook in perfecte staat.
Hoi Starlady, hier de gevraagde fotos. De grote mand heb ik er 2 van. Het zijn mandjes van handed by. Bekijk bijlage 134092