Ik ben op zoek naar een nieuw dekbedovertrek. Ik vind Essenza dekbedovertrekken echt prachtig en ze blijven erg mooi in de was! Ze zijn alleen wel erg prijzig.. Iemand tips voor mij waar ik goedkoper een goed dekbedovertrek kan vinden die ook van goede kwaliteit is? Liefst katoenen.
Net een essenza dekbedovertrek gekocht met 30% korting bij de wehkamp. Misschien valt het dan binnen je budget?
Wij hebben Beddinghouse. Die heb ik met korting bij v&d gekocht toen ze weer eens zo'n stickeractie hadden. Ik vind ze heel erg fijn en lekker zacht.
Ik heb ze gewoon van de Hema haha dekbedovertrekset satijn 200 x 200 cm Ze hebben ze vaak in allerlei kleuren, liggen heerlijk! Blijven ook mooi, zelfs de kussenslopen, terwijl mijn man altijd een baard heeft van 2 a 3 dagen.....Dus je soms flinke schuurplekken kunt krijgen
V&D heeft ook opruiming en daar verkopen ze ook essenza. Toevallig van het weekend 2 overtrekken gekocht
Voor onszelf hebben we van auping, blijft als nieuw. Voor zoon hebben we van de leenbakker en ikea. Die van de ikea blijft goed maar van de leenbakker zitten draden al los, dekbed is maand of 2 oud
Ik heb er 160 euro aan uitgegeven; zeg dat wel joh! BOH! Kortom; ik lees mee, want ik heb nog maar 1 setje essenza, en ik had er het liefst een stuk of 5/6. De goedkopere dekbedovertrekken vervagen zo, worden vaal of pillig en dat is gewoon zonde.
Oh beter, de Wehkamp had echt 1 leuke set Voor 90 euro! Gelijk besteld. Ik vind de patronen altijd zo heerlijk fleurig. Gewoon fijn om naar bed te gaan
Ik vond 90 euro nog duur 😳 ik hoopte rond de 50-60 euro te zitten maar schijnbaar zit dat er niet in dan.. Heb hier bij een plaatselijk winkeltje een mooie gezien van Essenza in de sale voor 90 euro... Die ga ik maar halen dan denk ik.. bedankt voor alle reacties!
Welke heb je besteld? Ik zie ook een leuke maar die is nu in de aanbieding 100 euro.. vind dat nog erg duur pffff
Oneeee hij stond op de verkeerde maat... hij is in 2-persoons 83 euro. Maargoed nu kan ik niet kiezen welke ik het leukste vind
Let op, hij wordt verwarrend Ik heb 3x 2x1persoonsdekbedovertrekken met kussensloop gekocht. Whahahaha. We hebben een tweepersoonsbed (natuurlijk), maar ieder met een eigen deken want dat vinden we het meest prettig. 1. 2 van deze: Essenza moxie dekbedovertrek 1 pers.? Bestel nu bij wehkamp.nl 2. 2 van deze: ESSENZA HOME | ESSENZA Mesi - Sale 3. 2 van deze: ESSENZA HOME | Vanezza Manou En ik heb deze al; de euphoria Lime: Essenza dekbedovertrek Zebra (brown) - Bedtextiel Outlet
Mooi allemaal! Ik twijfel tussen deze 4! Rechtsonder heb ik al voor mijn dochter en ik denk dat daar mijn voorkeur ook naar uit gaat, alhoewel ik ze allemaal leuk vind
Ja dat vind ik ook cool !!! Maar je kunt ze niet allemaal kopen Alhoewel... Elk half jaar eentje We can try.... "Wat doe jij voor je hobby?" - Ik koop dekbedovertrekken
Echt he 😂 mijn man heeft net gezegd dat hij ze allemaal lelijk vind dus als ik nou elk halfjaar een van deze dekbedden koopt dan is hij vast niet zo blij😂
Hmm, ik heb het niet eens gevraagd. Ik heb het gekocht en hem verteld dat ik het gekocht heb (het is mijn eigen geld, dus ik heb geen toestemming nodig). Vervolgens kan hij dan alleen maar zeggen: leuk schatje Als ik alles aan hem ga vragen; kwam er nooit wat nieuws in huis. Voor hem is bijna alles wat geld kost overbodig. Soms heeft hij gelijk, oké, vaak heeft hij gelijk - maar ik kies ervoor om er niet naar te luisteren. Ik ben trouwens degene die de bedden opmaakt - dus ik bepaal (he doesn't care, gelukkig)
Ze zijn allemaal leuk, ik zou denk ik rechtsboven kiezen. Als het aan mijn vriend lag dan gebruikten we nog steeds de handdoeken die we 11 jaar geleden van zijn moeder kregen en droegen we allemaal onderbroeken met gaten erin. Hij wil nooit ergens geld aan uitgeven. Maar ik ga het ook niet van mijn eigen geld doen. Ik zeg gewoon dat ik het gekocht hebt en dan vraagt hij hoe duur het was en dan zeg ik "met 30% korting, goed hè? Meer hoef je niet te weten." Dan weet hij ook dat hij voor zijn eigen gemoedsrust niet verder moet vragen.
Haha ik heb ook geen toestemming nodig maar we zijn nu bezig met verhuizen en aangezien hij meestal een erg goede smaak heeft vroeg ik hem welke dekbed het beste paste bij de inrichting van onze slaapkamer ik ga er nog even over nadenken welke het word
Oh vet! Mijn partner heeft ook een goede smaak hoor, maar strak en modern. Ik ben meer van de kleurtjes en de seventy's flowerpower. Hij is de Greg en ik de Dharma. Dus wij zouden tijdens overleg alleen maar kibbelen. Gisteravond ook weer; ik liet hem één van mijn ideeën zien voor ons toekomstige huis qua inrichting - lichtblauw met allerlei tierelantijntjes - en hij zegt: nee, ik wil metallic donkerblauw. En dan zeg ik: dat past niet zo goed bij de rest van de versiersels. Hij: dan laten we die toch weg? AARRGGHHH!!!