Te koop aageboden, rainforest cradle swing, nog als nieuw en werkt perfect! Mijn kleintje is nu bijna 6 maanden, en we hebben de Jumperoo gekocht, dus mag deze nu weg. Vraag er 85 euro voor. Edit moderator: Het is de bedoeling dat je al je produkten die je te koop aan biedt, in 1 topic te plaatsen.
Ik bied aan, mijn Quinny Speedi SX Purple. Heb vorige maand een Zapp gekocht omdat deze voor mij toch makkelijker is om mee te nemen, ga vaak met vriendinnen weg in 1 auto, dus dat scheelt behoorlijk qua ruimte. De Dreami heb ik niet vaak gebruikt, het was toen niet echt wandelweer, heb hem 1 keer gebruikt om naar de stad te gaan, en een keer om naar een vriendin te gaan. Daar zit bij een regenhoes, Quinny dekentje, muggennetje en het matrasje wat erin hoort en het afdekhoesje. De wandelwageninzet is nog nooit gebruikt, daarbij zit ook nog een bijpassende voetenzak. Heb hem eigenlijk alleen gebruikt met de maxi-cosi. (zit er niet bij) Er zitten zelfs nog haren op de banden! Verder een hele fijne wagen, maar omdat ik hem eigenlijk niet meer gebruik mag ie nu weg! Wil er 300 euro voor hebben