Weer een Samsung Galaxy S vraagje!

Discussie in 'De lounge' gestart door Caithlin79, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik heb een vraagje over de applicaties op m'n mobiel. Als ik een applicatie download komen ze automatisch in het applicatie scherm terecht waar je 3 blz ruimte hebt.
    Op het 'bureaublad' heb je echter veel meer ruimte, nu kan je die applicaties wel verschuiven naar het bureaublad, maar ze blijven ook op die andere plek staan.
    Als ik ze dan van die andere plek verwijder, verdwijnt ie ook van het bureaublad, dus je kan alleen kopieren en niet daadwerkelijk verplaatsen.
    Nu zit ik met het probleem dat ik geen ruimte meer heb voor extra applicaties terwijl ik op het bureaublad nog zeeën van ruimte heb :(

Ik kan hier ook niets over vinden in het boekje. Iemand die weet hoe ik dit aan moet pakken?

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Er zijn hier toch genoeg meiden met een Galaxy? Hoe doen jullie dat dan?

3. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    ja, ik weet het dus niet.... heb zelf niet zoveel apps dat het vol staat.

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Maar ik heb er ook maar een paar, een stuk of 6 misschien? Maar 2,5 van de 3 pagina's staan al vol met standaard dingen zoals 'instellingen' en 'camera' etc.

5. MySe

MySe Bekend lid

14 jun 2010
    608
    0
    0
    ergenst in zeeland...
    Stomme vraag, zal ook wel zo zijn, maar zit je,sd kaart erin? Lijkt me,sterk dat je zo weinig geheugen hebt. Heb zelf 8 pagina's vol apps

6. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Huh..Ik heb ook 5 pagina's in mn menu zeg maar, en ook 'bureaublad' heb ik er 4 van:D gebruik er maar 1 hoor, maar zelfs dat kun je aanpassen dus...

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Uhmm... Er zou een 8gb SD-kaart bij zitten? De totale ruimte is 5,64GB en beschikbare ruimte 5,62GB.
    Dus neem aan dat ie er wel in zit, wel vreemd dat ie geen 8GB aangeeft?

Of... heel stom misschien, maar zal ie vanzelf meer pagina's krijgen naarmate ik er meer applicaties opzet? Op het bureaublad staan van zichzelf al 8 pagina's, dus dacht dat bij de apps ook zo zou werken.

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Pak ff mijne erbij hoor...

Heb zelf 7 pagina's met applicaties, maar volgens mij krijg je vanzelf meer pagina's als 1 vol is.. heb nog nooit een pagina hoeven toe te voegen ofzo.

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Het worden er idd vanzelf meer! Heb het ff getest door wat apps te downloaden en heb inmiddels 4 pagina's :D
    Thnx meiden!

Deel Deze Pagina