Back up plan...

Discussion in 'Babynamen' started by pietje1987, Mar 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Vanavond vroeg iemand aan mij of we ook een jongensnaam in gedachten hadden, mochten ze het toch een aantal keer fout hebben gezien :)

Hebben jullie een back up plan? Of neem je de 'gok'?

Overigens is het bij ons met 16, 20 en 29 weken bevestigd... Oh en ook op dit forum ;)

2. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Wij hadden wel een meisjesnaam ja. 😃

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik had geen back up plan. Gelukkig ook niet nodig geweest ;)

4. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Ik denk dat als t toch een jongen is ik me eerder drukmaak over de knalroze geverfde babykamer met een kast vol jurkjes en dat alles roze is, dan over de naam :D daar komen we dan nog wel uit denk ik

5. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

Nov 15, 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    We hebben wel een jongensnaam, maar dit is niet omdat ik bang ben dat ze het verkeerd gezien hebben. Het is al zo vaak bevestigd, ik ga me er niet mee bezig houden. Alles is roze, ik noem haar al wekenlang bij haar naam.. Ik ga er niet van uit dat er ineens een jongetje uit komt.

6. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

Aug 14, 2014
    1,394
    174
    63
    Bij dreumes hadden we geen back up, dus kreeg ik het ineens spaans benauwd vlak voor de geboorte.
    Zei ML troostend... dan verzinnen we naderhand een naam. Royals blijven ook een paar dagen naamloos, en toch worden 't acceptabele mensen:D

7. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Mmmm hier zeggen we al steeds dat het dan maar een homo jongetje of een transgender wordt met al dat roze ;)mniet helemaal politiek correct, maar ach...

Een muur is snel geverfd en kleding snel,gekocht, maar die naam zit me toch wel dwars?! Dat dragen ze hun hele leven mee... Dus moet wel goed zijn...

8. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Bij ons zoontje hadden we alleen een jongensnaam en nu hebben we ook maar 1 naam. De echo was erg duidelijk dus durf ik wel op te vertrouwen. Mocht het bij de geboorte toch nog een jongetje zijn dan zien we dan wel weer verder. Ik vond 1 naam al moeilijk genoev.

9. 2liefjes

2liefjes Actief lid

Jun 7, 2012
    498
    0
    16
    Bij de oudste twee niet gehad, vond 1 naam al lastig genoeg!
    Nu zullen we ook alleen een jongensnaam zoeken, geen meiden naam. Als we de 20 wkn echo hebben gehad dan is het twee keer bevestigd dus dan vertrouw ik er wel op. Al was het met de geslachtsbepaling al overduidelijk te zien haha. Het is al een kunst om een perfecte naam te vinden... Ik ben blij als we eruit zijn!

Share This Page