2 meiden namen die stoer,internationaal, bij de achternaam Worden passen,en die bij de rest van mn kindjes passen. ik twijfel zo ik kan er maar niet aan wennen wat we nu in gedachten hebben. sennah & ailsa ben zo bang dat het van die honden namen zijn
ja dit is de 3e 2ling en ben zo uitverzonnen met namen hahaha we voeden de kids 2talig op ,word thuis weinig nederlands gesproken, of er moet iemand zijn ik ben half schots half nederlands en mn man is amerikaans. we wonen wel in nl maar wil ook niet dat de kindjes straks op school in klassen zitten met 3 britt's ofzo. en namen die zowel in de vs als in de uk "vrij normaal" zijn. ze kijken me hier al aan alsof ik debiel ben als ik de namen ergens moet invullen ofzo
Ik heb even geen namen, maar moet wel zeggen dat ik nog nooit heb gehoord dat iemand voor de derde keer een tweeling krijgt, bijzonder hoor! En petje af, jij zult het vast altijd druk hebben!
Ailsa vind ik wel mooi als het Alyshia is of Alishia Wat vind je van Caithlin of Caithlyn? Groetjes, Giegel
De namen die je noemt vind ik persoonlijk niet zo mooi en erg bedacht, maar misschien zijn die namen wel Schots/Amerikaans en ken ik ze gewoon niet. Suggesties voor internationale meisjesnamen: Sophie & Emma Rachel & Denise Charlotte & Naomi
Senna vind ik leuk, maar dan zonder H, en misschien Layla? Of Liza? Wow, je 3e tweeling? T zit in de familie neem ik aan? Wel helemaal geweldig! Mag ik vragen hoe je de naam Raine uitspreekt?
Onze buurhond heet Senna. Vind het wel een mooie naam maar hierdoor denk ik inderdaad aan een hond. Maar goed, zo is er altijd wat. Gewoon zoeken tot je de namen hebt die voor jullie goed voelen!
wow, 3 tweelingen. Dat heb ik ook nog nooit gehoord. Of jawel, overlaatst in de krant. Was voor de derde keer zwanger van een eeneiige tweeling, dat was jij toch niet? Met de namen kan ik je niet helpen eerlijk gezegd. Maar als je je niet goed voelt bij de namen nu, zou ik ook verder zoeken... Veel succes!