Hoi meiden, Ik heb al een paar topics geopend en dit is de laatste. ik wil heel graag nu definitief knopen doorhakken! Ik heb samen met manlief een top 6 (willekeurig). Welke 2 namen vinden jullie het leukst voor onze tweeling? Het moet passen bij Yara en Liam. Verder heet ons neefje Lukas. Ik weet niet of Dat te storend is? Daan (vrij populair, maar wel mooi) levi (ook vrij populair) Noud (klinkt iets harder dan de rest) Luca (neefje heet Lukas) Senn (heeft altijd op 1 gestaan) Joah (leuk, te onbekend of juist wel leuk?) Welke combi vinden jullie het leukst?
Ik vind eigenlijk alle namen er wel mooi bij passen behalve Daan. Luca zou ik inderdaad niet snel doen als het neefje Lukas heet. De leukste 2 namen vind ik dan Senn en Joah. Maar Levi en Noud passen ook erg goed bij Liam en Yara.
Senn sowieso als die op nr 1 staat en past er ook goed bij. En dan vind ik Joah het mooist in het rijtje passen. Dan heb je ook mooi vier verschillende voorletters.
Ah neee. Daan en Senn van de baan? Dat vond ik leuk! Tja het is echt smaak.. ik hou niet van de namen joah en levi, sorry..... Succes!
Senn en Levi vind ik gaaf en passen bij de andere namen. Luca zou ik niet snel doen inderdaad. Senn en Daan kan ook goed.
Ik zou ook niet kiezen voor Luca, als je neefje Lukas heet, hoe jammer ook! Van je namen vind ik Levi (op zn Nl) het mooist en ook het best bij de namen van je andere kindjes passen.
Ik zou ook niet kiezen voor Luca, als je neefje Lukas heet, hoe jammer ook! Van je namen vind ik Levi (op zn Nl) het mooist en ook het best bij de namen van je andere kindjes passen. Daarnaast zou ik dan denk ik Senn kiezen.
Yara Liam Daan & Joah Senn is ook leuk Joah & Senn maar dan is Senn de enige zonder A. Weet niet of je dat storend zou vinden. Succes!
Ik vind Luca en Noud de leukste namen. Maar Luca zou ik niet snel doen. Ik ga dan voor Noud en Joah. Vind Daan niet zo goed bij de andere namen passen, te Nederlands ofzo. En Senn vind ik echt de minst leuke naam. Levi mwah.