Hallo, ben op zoek naar een leuke naam voor bij Justin. beetje een engelse naam die je gewoon nederland kan uitspreken (bijvoorbeeld, Brooke is mooi, maar dat word hier al snel broek....) Inspiratie is erg welkom! Lonneke
Ryan Thomas Daniel Nathan Joey Liam Finn Finley Laura Angela Fay Lilly Sarah Kayla Enya Cloe Livvy Liz Nora Maia oef.. weinig inspiratie voor echte engelse namen geloof ik
Ik vind bij Justin namen mooi met de i-klank in het begin. Dus ik denk aan namen als Jill Kyra Cindy Mick Michel Winston Daarnaast vind ik Levi (op z'n nederlands) wel bij justin passen.
thanx, ik zelf heb de volgende namen op mn lijstje staan: Jayden Lindsey Brandon Caelyn Bryan Jaelyn brooklyn Caydee Collin Jadyn Dylan Stacey Duncan Ashley Ian Keano Rayan Tyler maar kom er niet helemaal uit met hubbie, maar goed we hebben nog 8 kleine maanden om het eens te worden!!
Van jouw lijstje vind ik Ian wel een leuke naam, wordt ook niet echt verkeerd uitgesproken. Brooklyn ook leuk, door de lyn achter de brook, denk je niet zo snel aan broek, denk ik
Uit jouw lijstje vind ik eigenlijk alleen Ian leuk... Ryan vind ik ook nog wel leuk (niet Rayan, maar Ryan dus). Bij Justin zou ik alleen zelf niet zo snel een naam kiezen die weer op een n eindigt. Dus dan zou Tyler of Keano het beste zijn denk ik. Succes met kiezen! [edit: meisjesnamen zie ik nu pas, zijn allen niet echt mijn smaak Als ik moest kiezen zou ik denk ik bij Justin voor Ashley gaan]