Wij hebben met 6 w 1d onze kindje verloren. Ik heb zelf al een zoontje. ( 10 m) Ik en mijn partner zijn nu 9 jaar samen. En bijn 6 jaar getrouwd. Sinds 2006 proberen wij samen een kindje te krijgen. Dit is voor ons makkelijker gezegd dan gedaan! Wij zijn onder behandeling geweest bij het ziekenhuis!! Wij er blijk niks aan de hand te zijn. Toch in 2008 begonnen met IUI. Ook dit lukte niet. Wij hebben 6 pogingen gedaan. Toen werd ik depri, zijn mijn partner en ik uit elkaar gegaan!! Kort daarna leerde ik iemand kennen waarvan ik in verwachting raakte. Dit dus niet geplant en heel onverwacht want het zou toch niet zo makkelijk kunnen gaan na mijn verleden. Vervolgens aan het idee gewend , en is de vader van mijn kindje ervan door gegaan ik was toen 10 weken zwanger!! Na een tijd alleen te zijn kwam ik weer in contact met mijn ex en die deed er alles om mij weer terug te krijgen. Er was zoiezo heel veel verandert ik was inmiddels 19 weken zwanger. Nu eindelijk alles weer zo al het moet zijn. Samen met mijn man en mijn zoontje van 10 maanden. Nu dan zonder dat we er mee bezig zijn geweest was ik dan eindelijk zwanger van ONS kindje. Maar helaas liep dit af op een manier die we niet hadden verwacht. Wij zijn ons kindje nu kwijt geraakt en doet ontzettend veel pijn ook al was het nog zo klein. Maar wij gaan zeker wanneer het weer kan voor ons 2 de kindje!! Wij wensen iedereen veel succes met zwanger worden en of zwanger zijn. Wij weten hoe moeilijk het kan zijn. En soms moet je veel geduld hebben!! Bedankt dat je mijn verhaal heb gelezen!!