Wat vinden jullie van de naam: Sara Ava Als 1e en 2e naam ? (Ava spreek je uit als Eva) Gwn het eerste wat in je opkomt ..
Vriendin van mijn dochter heet Ava, ook uit gesproken als Ava. Waarom niet gewoon Eva als je het zo uit wil spreken?
Ik krijg de neiging om OF Serra Eva te zeggen. OF Saara Aava. Dus als je echt saara eeva wil, zou ik gewoon Sara Eva schrijven.
Mooie naam hoor.. Ben het wel eens met Charise.. Als je met Ava voor de Engelse uitspraak gaat, zal je dat sneller ook met Sara doen. Dus dan zou ik of Sara Eva doen (met NL-uitspraak) of Sara Ava maar dan beiden met Engelse uitspraak.. Moet zeggen dat ik de combinatie wel erg mooi vind klinken!
Leuke naam Zelf zou ik Ava als roepnaam nemen, uitgesproken als Aavaa. Sara hoor je zoveel, tenminste wel bij ons in het dorp.
Sara vind ik mooi.. Ava alleen als t ook als Ava word uitgesproken. Als Eva gesproken vind ik gewoon Eva mooier!
Mijn eerste ingeving: Te veel A - ook als het als Eva uitgesproken wordt. 2x de a klank vind ik niet zo mooi achter elkaar in dit geval.
Vind ik ook. Ava gewoon als aavaa uitgesproken vind ik een top naam, stond hier heel hoog op de lijst.
Ik vind die A juist mooier dan E, het is het even iets anders. Ikzelf zou wel een H achter Sara zetten.
Ik had de naam Ava als naam voor onze dochter. Dat is de naam die ik altijd al had willen geven. Maar dan wel met de A. Prachtig.