Hi allemaal, Inmiddels ruim 17 weken zwanger, maar ik weet nog niet wat het wordt. Maar sowieso wil ik voor de zekerheid 2 namen klaar hebben liggen, voor een jongen en een meisje. Grote zus heet Suze en ik wil graag een naam wat hierbij past, maar ook weer niet te jut en jul-achtig. Opties van namen die ik nu op mijn lijstje heb staan zijn Jongen: Jesse, Ezra, Juda, Hugo, James Meisje: Liz, Eliz, Lize (Ik wil graag vernoemen naar Elizabeth) of Febe Graag wil ik van jullie weten wat jullie leuk vinden bij de naam Suze, voor zowel een jongen als een meisje. En misschien zelfs wel andere opties dan die hierboven staan! Alvast bedankt voor het meedenken!
Lize vind ik mooi, maar door het -ze tèveel lijken op Suze. Ik zou dan eerder Liza doen of Liz idd. Al gaat mijn voorkeur uit naar opnieuw een naam met twee lettergrepen. Eliz even wennen maar wel erg leuk als je 'm uitspreekt als ee-lies. Spreek je m uit als ee-liz vind ik hem niet leuk (hij geeft verwarring door de naam Liz erin). Verder denk ik voor een meisje nog aan: Linde Lotte Ilse Daphne/Dafne Roos Lieke Mirthe/Myrthe Indy Mint/Minthe Aurora Amber Febe zou ik schrijven als Phoebe. En voor een jongen: Thijmen Rogier Boyd Vince/Vinz Gerwen Gerben Wout/Wouter Rik/Rick Jens Rens Lars Jitse Of Elia voor een jongen of meid (is unisex) of Elias voor een jongen.
Ella Elly Ilse Zijn ook vernoeming Isabel geloof ik ook Bella Febe vind ik uit jouw rijtje leuk en ook Ezra of Jesse
Suze en Febe is mooi! Lize zou ik niet doen. Van je jongensnamen vind ik Hugo erg mooi. Andere ideeën: Floris, Julius, Casper, Guus, Gijs, Pim, Abel, Cato, Nina, Eloïse, Merle, Diede, Bente
Prachtige lijst met namen! Ik heb een zwak voor Febe, prachtig ook icm Suze. Ik wil Ava graag als suggestie noemen. Voor een jongen vind ik Ezra, Juda en James heel gaaf. Jesse ook mooi, alleen hoor ik dat echt té vaak. Als vernoeming van Elisabeth: Elle, Elise, Elisa, Lise, Else, Elsa.
Ik vind Febe echt geweldig staan bij Suze. Lize lijkt er teveel op en Liz en Eliz vind ik niet zo heel mooi. Misschien nog Anna, Cato, Elin, Ella, Mare, Nova, Rosa? Van jullie jongensnamen vind ik Hugo denk ik het mooist bij Suze. Zijn verder niet zo mijn ding. Misschien: Aron, Boaz, Fedde, Ferre, Joas, Otis, Roan?
Suze en Lise Suze en Linde Suze en Lenthe Suze en Fenne Suze en Laure Suze en Niene Suze en Ise Suze en Vieve Suze en Jule Suze en Lune Suze en Rune Suze en Tobin Suze en Milo Suze en Rodin Suze en Aaron Suze en Quin Suze en Elias Suze en Levi Suze en Mason Suze en Vince Suze en Xavi Suze en Davi Suze en Sepp
Suze en Lisanne Suze en beata/beate Suze en Elize (mooier dan eliz) Van je jongens namen vind ik alleen jesse en hugo er wel bij passen. Ezra tja moet je smaak zijn...mijne dus niet, maar blijkbaar erg populair tegenwoordig. Juda mis ik de s achter maar vind ik er niet zo bij passen.
Ik vind Febe heel erg mooi bij Suze. Van je jongensnamenrijtje vind ik ze er allemaal erg mooi bij staan. Leuke smaak hebben jullie.
Febe lees ik altijd als fee buh maar je spreek t dus uit als phoebe Van Friends (oops) Suze en evan Suze en lois Suze en linde Suze en jake
Ligt eraan hoe je Febe uitspreekt. Dat kun je uitspreken op z'n engels (net als Phoebe dus) of op z'n plat hollands (als fee-buh).