Hoi meiden Ik heb een tijdje geleden een topic geopend dat we uit de namen van ons kindje zijn http://www.zwangerschapspagina.nl/babynamen/361907-zijn.html (op verzoek verwijderd) Maar nu komt het mijn sm had met een collega van haar de namen besproken ( niet zo handig) maar die collega vind het dus een te apparte naam en vroeg aan mijn schoonmoeder of we niet bang zijn dat hij later gepest zou worden. Nu graag jullie mening! Liefs rosa
Waarom zou hij met deze namen gepest worden dan? Inderdaad een aparte naam, maar voor zover in mij op komt niet pestgevoelig hoor! Ja, smaken verschillen, maar daar zal niet om gepest gaan worden.
Waarom? Zou niet denken dat hij gepest gaat worden hoor. En als kinderen zo perse moeten pesten vinden ze altijd wel wat... Ik vind de namen ook leuk bij jullie andere kinderen! Hier een Rafael en hij wordt er niet mee gepest
Ik hou van apparte namen en vind deze erg mooi. En qua pesten, tja met iedere naam kunnen ze wel gepest worden dus daar zou ik me niet druk om maken. Jullie moeten het mooi vinden en wat andere er van vinden zou ik me niet druk om maken.
Het is niet mijn smaak, maaar ik heb ook niets met zulke aparte namen. Maar ik geloof niet dat hij ermee gepest zal worden, waarom ook er zijn heel veel kinderen met een bijzondere naam. Enige nadeel aan zo`n bijzondere naam is dat als hij iets uitspookt iedereen het meteen weet dat hij het was, voordel heb je als je Daan heet (als een Daan iets uitspookt dan weet je niet welke daan het was aangezien er wel 8 Daanen wonen in die plaats)... vond ik zelf wel een nadeel aan mijn naam als puber
Gewoon lekker die naam geven als jullie dat willen hoor. Kinderen zijn ontzettend vindingrijk als ze willen pesten dan doen ze dat hoe dan ook. Zou voor mij nooit een reden zijn om een naam niet te kiezen.
Ik vind het geen mooie naam, maar zie geen reden tot pesten hoor! Er gewoon voor gaan als dit voor jullie dé naam is
Ja, dat heb ik dus ook, ik kan deze naam zeer moeilijk uitspreken. Het bekt absoluut niet lekker Daarom zou ik niet voor deze naam kiezen. Maar als jullie gelukkig mee zijn...
Nee, niet mijn naam. Maar er mee gepest worden? Nee, dat denk ik niet. Hoe zijn jullie op de naam gekomen eigenlijk? Xxx