ik heb 2 skipakken in de aanbieding waarvan er 1 nog nooit gedragen is(gekregen als kraamcadeau maar paste pas in de zomer valt groot uit) en de andere 1 week op vakantie (rucanor) Ze zien er nog picobello uit.Allebei maat 68 Ze zijn niet alleen handig voor de wintersport maar ook in de winter voor in de kinderwagen.
Hoi! Wat vraag je voor de onderste en is ie eventueel te verzenden? Zo ja, denk je dat ie door de brievenbus past met een beetje proppen? Groetjes Priscilla.
Helaas ze zijn erg dik(is echt voor de winter)dus ze moeten als een pakketje(6.50) Ik zou er graag 12.50 voor willen hebben groeten Ilona
Hoi! Ik kan je geen privebericht sturen, dat heb je uitstaan. Deze tekst wilde ik je sturen, kan hier ook wel staan en dan kun je mij weer prive terug berichten als je wilt "Ja dat dacht ik al, maar je weet nooit... De gekste dingen passen in een envelop he Ik heb even op internet rondgesnuffeld en als ik een nieuwe wil kopen ben ik tussen de 20 en 30 euro kwijt en zijn ze niet zo leuk als deze, dus ik wil m heel graag van je overnemen. Word dan 19 euro voor het pak inclusief verzendkosten? Degene die op de onderste foto staat in je topic zou ik dan graag over willen nemen. Vind je t niet erg om hem op te moeten sturen? Als je je rekeningnummer hier even stuurt dan maak ik het naar je over zodra ik je berichtje lees. Ik heb niet iedere avond tijd om achter de pc te kruipen, maar ik wil m echt graag overnemen, mocht ik niet meteen reageren Groetjes Priscilla."