App gezocht om filmpjes te knippen en plakken

Discussie in 'De lounge' gestart door doorsteefie, 23 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doorsteefie

doorsteefie Actief lid

17 aug 2016
    113
    0
    0
    Receptioniste/telefoniste en correspondent/columni
    Veenendaal
    Hoi hoi,

Ik heb via deleukstelunch.nl gewonnen met een soort actie. Heb nu een super leuk Bento starterspakket gekregen om te testen. De spulletjes mag ik na afloop houden. Ik moet in ruil daarvoor een aantal leuke foto's maken, een leuke tekst schrijven over de producten en een filmpje maken waarin ik één en ander laat zien.
    Maar ik film via m'n telefoon dus ben nu op zoek naar een app (Android) waar ik al die losse filmpjes aan elkaar kan plakken zodat er een leuk eindresultaat volgt.
    Iemand tips???

2. doorsteefie

doorsteefie Actief lid

17 aug 2016
    113
    0
    0
    Veenendaal
  3. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Magisto is een leuke app ( vind ik ) waar je een kort filmpje kan maken met verschillende foto's en kleine stukjes film.

Je kan niet zelf knippen en plakken maar je kan wel zelf het thema kiezen van het filmpje en zelf kiezen wat voor muziekje je er overheen wilt hebben. De app maakt dan een filmpje met de verschillende bestanden die jij doorstuurt.

4. gitaartje

gitaartje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.983
    1.251
    113
    Ik gebruik YouTube Capture. Daarmee kan je filmpjes knippen en achter elkaar plakken. En een muziekje erbij. Daarna opslaan naar YouTube en dan komen ze ook in je video's te staan.

Heb wel een iPhone

5. doorsteefie

doorsteefie Actief lid

17 aug 2016
    113
    0
    0
    Veenendaal
    Deze had ik toevallig vanmorgen gedownload maar dit is net niet wat ik zoek. Ik moet kunnen knippen en plakken.

6. doorsteefie

doorsteefie Actief lid

17 aug 2016
    113
    0
    0
    Veenendaal
    Zoiets zou er dan toch ook voor mijn Samsung moeten zijn. Ik ga er eens even achteraan.

Deel Deze Pagina