Hoe doen sommige vrouwen dat toch? Van die mooie oksels zonder bultjes van ingegroeide haartjes en geen stoppeltjes? ik scheer mijn oksels eigenlijk altijd maar heb nu ook een keer ontharingscreme gebruikt. Heeft iemand tips?
talkpoeder vooraf opdoen en alleen met de richting van de haargroei mee scheren... ....zo werkt het mij mij!
Ik scheer het altijd met bodylotion. met water en zeep krijg ik ook bultjes maar met bodyloition heb ik er helemaal geen last van en is het helemaal glad!
Heb altijd mooie okseltjes, geen bultjes. Ik scheer altijd onder de douche om de dag, zonder zeep of creme of wat dan ook.
Heb ik nooit last van eigelijk! *Klopt ff af* Ik heb dan ook niet zo heel veel haar groei daar maar ook al zitten er maar een paar ik scheer het toch haha.
Normaal ben ik altijd heel netjes met scheren.... schuim enz... maarre voor mn oksel... echt niet.... doe het altijd ff snel snel... ff zo rauw het scheermes erover heen... echt nog nooit ergens last van gehad!
@pat jah daar doe ik het ook met schuim en een scherp mesje hoor.... anders kom ik lichtelijk te overlijden denk ik....hihi...pijnlijk!
ik heb gewoon gladde oksels hoor doe ze tijdens het douche en gebruik het scheermesje intuition waar z'nn blok zeep om het mesje heen zit.
oksels doe ik idd ook gewoon onder de douche zonder schuim of zeep etc.... alleen water.. ik heb nooit ergens last van maar om jou ff te helpen tip om ingegroeide haartjes enzo te voorkomen: van te voren ff goed scrubben met een body crub die van kruidvat is erg goed( ook een tip voor bij de schaamstreek) dat rukt de vastgegroeide haartjes los.. en maakt de huid zachter, waardoor je minder last hebt van bultjes.. en als je klaar bent met scheren,om 't resultaat van bultjes voorkomen te optimaliseren "T3 olie" erop smeren als finishing touch. T3 olie kun je volgens mij bij de kruidvat ook kopen, of bij de tuinen successs
Ik heb ook nooit last van bultjes ed, maar ik scheer mijn oksels niet, ik epileer ze met mijn epilady.. Het is wel om de 3 a 4 weken ff door de pijn heen bijten, maar dan heb ik er ook geen omkijken meer naar..
Ik scheer altijd met zo'n wegwerpmesje en heb bij mijn oksels nooit last van bultjes, misschien omdat er gelijk deo op gaat? Bij bikinilijn wel vaak last van irritatie, het is wel minder als ik er na het scheren wat bodylotion op smeer.
Ik wil het ook heel graag epileren alleen ik durf het niet. Mijn zus epileert het en het is dan zo mooi schoon glad en ze epileert het ook om de 3 a 4 weken
Auw! Dat heb ik één keer bij mijn oksels geprobeerd! Het begon gelijk te bloeden! Dat doe ik daar dus nooit weer!
ik heb altijd nog die donkere plek zetten onder mn oksels.. dat je ziet waar de haartjes groeien maar nooit bultjes.. en doe het ook gewoon met een wegwerpmesje en zeep of water
ik doe me oksels altijd onder de douche...en lukt aardig goed. .. aaleen zeg ik wel als ik geen bodymilk gebruik dan gaat het soms wel eens goed irriteren.. maar vorgels mij ligt het bij ieder anders,de een kan der wel tegen en de ander niet. maar nu ik weet dat bodymilk onder de douche goed helpt gebruik ik niet anders