ovu knaller of pcos fail?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by paniekertje, Sep 30, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    Vanavond deze test. Met doorlopen zag ik hem al gelijk opkleuren met de controle streep. Ik heb vaker donkere ovu's door de pco, maar dan kleurt hij met doorlopen eerst wat lichter en met opdrogen komt er een donker lijntje waardoor hij bijna positief lijkt. Wat denken jullie? Komt dit door de pco of heb ik echt een lh piek te pakken? Heb niet eerder kunnen testen, mega druk weekend gehad. Hieronder de test met doorlopen.

Attached Files:

2. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    Binnen 5 minuten

Attached Files:

3. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    Na 15 minuten

Attached Files:

4. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

Jul 28, 2014
    1,961
    1,463
    113
    Female
    Noord-Holland
    Test ziet er positief uit! Ik kan je niet vertellen of dit door PCO komt of je piek.

5. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ik denk dat dit wel je piek is, vaak met pcos zijn de lh waarden wel hoog, maar in mijn ervaring blijven de streepjes wel donker, maar niet zo donker als bij een positieve ovu test. Deze van jou is wel echt super positief ;)

6. duitshollandsmeisje

Sep 18, 2018
    5,597
    7,396
    113
    Female
    Kokkin
    Duitsland
    Ik heb ook pcos en vaak van die donkere lijntjes maar nooit even donker zoals de controle streep zoals die van jou, dus toch een ei in aantocht dan denk ik? Spannend! Over een week of 2 weet je het dan zeker denk ik:p

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,986
    15,611
    113
    Nabij Utrecht
    Test is idd positief maar heb ze vaker zo gezien met pcos gedurende een cyclus (waarbij geen eisprong volgde).

Ik hoop dat dit bij jou wel een lh piek is waarbij er een eisprong volgt!

8. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    Thanx voor jullie antwoorden! We hebben het gister wel gezellig gehad . Ik ben flink wat kilo's kwijt en sindsdien heb ik al een aantal cyclussen gehad van 4 tot 7 weken. Voor mij echt uniek aangezien ik soms maanden niet menstrueer. 7 sept was ik voor het laatst ongesteld dus dan zou dit een cyclus van 6.5 week worden. Ik teken ervoor

9. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    Heb er nog eentje gedaan.
    Rijtje begin vorige week, gisteravond en vanmorgen

Attached Files:

Rosa5 likes this.
  10. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Ik denk dat je je piek wel gevonden hebt. Maar ik hoop net als @RoGiJuLi dat er ook echt een eisprong zal volgen.
    Wat super trouwens dat je zoveel bent afgevallen en je ook nog resultaat daarvan terug ziet in je cyclussen.

paniekertje likes this.
  11. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

Jun 8, 2017
    1,512
    788
    113
    Female
    #11 Star2017, Oct 1, 2019
    Last edited: Oct 1, 2019
    Je ziet idd wel mooi verschil!
    Mag ik vragen welke jij gebruikt? Ik wil ook eens met ovulatie testen gaan kijken omdat mijn cyclus onregelmatig is. (Voorheen ook nooit een cyclus) ooit eens testen gebruikt maar die gaven continu (bijna) positief terwijl er geen eisprong was.

12. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    Sorry. Beetje veel getest vandaag. Heerlijk om die streepjes te zien :roflmao:. Hij is nu weer negatief en heb de hele dag al het gevoel erg nat te zijn. Dit alles in combi zou kunnen duiden op een eisprong toch? :$

Attached Files:

13. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    Dit zijn de action testen. Bij mij knallen ze dus echt heel goed, maar ik heb door de pco ook vaak bijna positieve ovu's. Maar deze is wel echt mooi duidelijk en dan in combi met je cervixslijm weet je het dan bijna wel zeker. We gaan het zien over 2 weken :roflmao:

Rosa5 likes this.
  14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,986
    15,611
    113
    Nabij Utrecht
    Ik hoop het heel erg voor je.

Ooit wel eens getempt? Daarmee kan je zien of je lh piek ook tot eisprong heeft geleid ,;)

15. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    Jep. Bij mijn zoontje destijds gedaan. Toen ook een aantal kilo's kwijt en kreeg ik ook ineens een cyclus van 6 weken. We hebben geen actieve wens voor nog een kindje. Maar we gebruiken ook geen anticonceptie. Als het komt komt het en zo niet is het ook goed. Vind het alleen al super dat mn lichaam het nu weer zelf oppakt:D We gaan het zien over 2 weken of het daadwerkelijk een eisprong was :thumup:

16. Star2017

Star2017 Fanatiek lid

Jun 8, 2017
    1,512
    788
    113
    Female
    Thnx die wilde ik ook gaan proberen! Hopelijk werken ze bij mij ook! Ik voel de eisprong gelukkig wel bijna altijd dus das ook wel handig om dan bevestiging te krijgen.

17. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    1,089
    60
    48
    Ik ben er wel van overtuigd dat dit mn piek was. Nu afwachten of er daadwerkelijk een eisprong heeft gevolgd. Wordt vervolgd over 2 weken:D

Attached Files:

Stella2018 likes this.

Share This Page