ik wil niks met een k hahaha kyo lijkt op keo, kindje waar kyana heel vaak mee speelt en thias is niet ons ding het is écht zóó moeilijk pff
Wat vind je van tobi/toby? Devin spreek je trouwens toch echt uit op z'n Nederlands. Als je het op z'n Engels wilt uitspreken (die-vain) moet je er echt Devine van maken, maar dan ziet het er wel meteen weer onwijs vrouwelijk uit en zullen mensen het ook op z'n NL gaan uitspreken als een meisjesnaam. Hier heet trouwens wel een afrikaans jochie in de kerk zo. Die heten allemaal Devine, Grace, Cerenity, Joy, etc. Mooi, maar in NL denk ik not done vanwege het hoge 'beyoncé-popstar-gehalte', haha.
yorrick. snap trouwens helemaal je punt achter duncan de betekenis staat me ook tegen anders word dat hem bij ons maar jah de betekenis he. lees trouwens ff mee is helemaal de kant die wij ook opwillen met de jongens naam dus komt goed uit hihi. bij ons moet het bij yasmine passen
jeetje je bent wel lastig geloof ik zie echt een hele hoop leuke namen maar volgens mij heb je een hele grote vriendenkring en familie dat iedere naam al voorkomt of bijna
vind jayden trouwens ook wel mooi en duncan ook, ik zou niet kijken naar betekenis als de naam mooi is, is het toch oke....
Ché Dylan Elton Joshua Noah Myles Nathan Lester Jordan Jason Zijn zo namen die misschien bij die van jullie dochter passen. (niet dat dit nu mijn persoonlijke lijstje is, maar wie weet geeft het wat inspiratie voor jullie) Devlin vind ik persoonlijk ook veeel te duivels, net als Damian. Heb me nooit zo goed kunnen voorstellen waarom mensen hun kind naar de duivel vernoemen. Hoe dan ook: veel succes!
Wij hebben een orginele naam, die wij als 2e naam gebruiken.. Maar haha ik ga m nog niet verklappen.. komt de afgelopen 10 jaar maar 10x voor ofzo, waarvan 2x in 2008.. Beginletter S, in totaal 6 letters. Maareh ergens in november kom ik hier op terug haha.. sorry btje flauw, maar mocht iemand echt interesse hebben dan pb ik m wel.. Maar ik wil hm hier nog niet op het forum hebben staan, ben m hier nog nergens tegen gekomen.. En er lezen wel eens bekende volgens mij hier mee, dussss vandaar. Grtjes Mo